Marcin240 Napisano 26 Października 2020 Napisano 26 Października 2020 Witam posiadam rower elektryczny 250W, ostatnio z powodu awarii wymieniałem w nim silnik, który został zapleciony do starej obręczy w zwykłym serwisie rowerowym. Ponieważ nowy napęd ma większą średnicę, nie można było użyć w nim starych szprych, w serwisie dobrali szprychy i zapletli koło na jeden krzyż. Wszystko jest ogólnie dobrze, nic się z kołem nie dzieje, ale pojechałem do serwisu e-bików, na ocenę tego, czy dobrze rozprowadziłem instalację i tam złapali się za głowę, jak można tak zapleść koło, że powinno być 3 krzyże, że ten silnik zmieli mi szprychy i koło rozleci się w jednym momencie. Nie do końca jestem jednak przekonany co do ich opinii, bo koło jest sztywne i z tego co patrzyłem w ten sposób bywają zaplatane koła z silnikiem również fabrycznie. Poza tym mówili że ten silnik wogóle nie będzie działał z tym sterownikiem, a zamontowałem, według rad elektroników i działa lepiej niż oryginalny. Z oryginalnym silnikiem to koło w fabryce było zaplecione inaczej, ale nie wiem jaką metodą, bo nie do końca szprychy były rozłożone regularnie. Czy metoda na 1 krzyż w e-biku jest aż tak zła ? Czy w takim rowerze można stosować zwykłą oponę ? Mam obecnie nylonową z wkładką antyprzebiciową. Wygląd koła przedstawiają poniższe zdjęcia
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.