Gość Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 Hej, Jakiś czas temu kupiłem śruby nierdzewne M5x10 z gniazdem Torx, identyczne jak te "rowerowe". Parametry śrub to: ISO: 7380 A2 AISI/304 Czy takie śruby można bezpiecznie użyć do tarcz? Ogólnie w całym rowerze od dawna używam śrub nierdzewnych i nigdy problemów nie miałem, jednak tarcze to dość newralgiczne miejsce i chciałbym uniknąć niespodzianek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malutki Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 nie widzę przeciwwskaazań. nie ździwiłbym się gdyby miały wyższą wytrzymałość od "rowerowych" stalowych. gdzie dosstałeś z gniazdem Torx? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 Jest aukcja na Allegro, 10 szt za 1,50 zł. Sprzedawca: BEJMET nierdzewne. Polecam. Zamówiłem łącznie kilkaset śrub chyba 20 czy 30 rodzajów i nie było problemu, wszystko na czas. Ceny tych śrub są na tyle niskie, że mam cały koszyk nowych. Przy serwisie stare z automatu wywalam i wkładam nowe, bo szkoda czasu na czyszczenie. Gniazda są znacznie bardziej wytrzymałe niż te z oryginalnych komponentów. Dodatkowo np wersja "niska" bardzo dobrze wygląda w mostku czy obejmach, bo nie wystaje poza obrys komponentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 Na luzie możesz ich użyć (zastosuj też jakieś lepiszcze do gwintów). Mam w 3 rowerach tarcze przykręcone śrubami tytanowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 Apropo lepiszcza. Mam niebieski Loctite, ale denerwuje mnie ze przy wkrecaniu wyplywa na zewnatrz i wszystko brudzi. Bardzo ciężko to zmyc a czasami jest to niemozliwe. Uzywal ktos z Was tego kleju ale w sztyfcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 Jak wypływa na zewnątrz to znaczy, że nie wiesz jak go używać... Nakłada się małą ilość, do roweru wystarczy max do 1/2 wysokości gwintu. A odnośnie śrub, przy tarczach masz 6 śrub, w takich przypadkach zawsze swobodnie można bawić się w testy, bo nie ma siły, żebyś za jednym razem uszkodził wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 Właśnie tak robię, nawet mniej. Przy wkręcaniu przy otworze zostaje "otoczka" która potem się roznosi. Czasami uda się bez uszczerbku szybko wytrzeć, ale miałem kilka sytuacji gdy klej zabarwił matowe/ satynowe części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.