DropThat Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Cześć! Tylny zacisk slx m765 ma problemik, bo na tłoczkach pojawiły się ślady po oleju. Wyczyściłem elegancko wszystko, ale olej pojawił się znowu, czyli nieszczelność. Klamka, przewód są bez wycieków. Z wielkim zdumieniem odkryłem, że zacisków m765 już nie produkują i w grę wchodzi kupienie zacisku slx m7100. A może innego? W sumie to m765 spełniał moje oczekiwania. Ale zależy mi na sprawnym hamowaniu za jakieś rozsądne pieniądze. Czy zacisk slx m7100 będzie pasować do klamki m765 (raczej tak) i czy muszę kupić nowy przewód hydrauliczny do nowego zacisku? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 5 Października 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Nie ma SLXa z oznaczeniem "765". Jak już 675. Shimano co rok wprowadza nową serię i stare wycofuje z produkcji, także nie ma co się dziwić ze 675tek nie uświadczysz w sklepach, jak nawet 7000tek nie ma. Ale na szczęście wszystko jest ze sobą kompatybilne (no prawie, bo klamki z nowej serii nie pogodzisz z manetkami z "monitorkiem"), więc zacisk M7100 możesz śmiało montować i przewodu zmieniać też nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Jak wyżej m765 to stary XT, m675 to stary SLX (chociaż nie aż tak stary jak m765). A zacisk możesz wybrać dowolny z banjo (m7100 - pasuje), bo taki przewód ma zarówno m765 jak i m675. Godzinę temu, DropThat napisał: Z wielkim zdumieniem odkryłem, że zacisków m765 już nie produkują ja z wielkim zdumieniem odkryłem, że shimano porzuciło produkcję Crane'a i Titlista'a. Hamulce m675 mają 8 lat, m765 mają... ~15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DropThat Napisano 5 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Dzięki za podpowiedzi. Faktycznie, pomyliłem nazwy, ale mam awarię światła w korytarzu, więc jestem usprawiedliwiony, było ciemno Zakupiłem zacisk m7100. Teraz wypadałoby go założyć ale może zachować nowy olej, który jest w układzie? Kilka dni temu zalałem układ nowym mineralnym olejem shimano. Czy jest jakiś sposób żeby zachować olej w układzie? Np. zainstalować zacisk, podłączyć przewód do zacisku, a do klamki dokręcić lejek i wypełnić go olejem i klamką przepchnąć olej przez zacisk do podłączonego do zacisku wężyka ze strzykawką ? To jest teoretyczne rozważanie ale czy jest jakiś sprawdzony sposób na taką operację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 6 Października 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Możesz po prostu podpiąć strzykawkę do odpowietrznika zacisku, wykręcić śrubkę z klamki i wtedy zassać do strzykawki cały olej z układu. Potem zmieniasz zacisk i olej z powrotem wtłaczasz os strony zacisku, ale z doświadczenia wiem ze trzeba więcej oleju, więc jak nie masz to i tak trzeba będzie dokupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DropThat Napisano 6 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Dzięki za odpowiedzi. Olej mam, to sobie uzupełnię. Zacisk w drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.