Lvox Napisano 1 Października 2020 Napisano 1 Października 2020 Cześć . Mam problem ze skreceniem mostka do rury sterowej , skrecam go na maxa i mimo to amor nie jest sztywno skrecony z mostkiem . Mostek na pewno jest dobry , sprawdzalem na kilku . Ze znajomymi uzgodnilismy wiec ze to problem z rura sterowa ktora jest starta? Czy to moze byc problemem? Da sie cos z tym zrobic ? ( wlozyc cos miedzy mostek a rure sterowa?)
Mod Team sznib Napisano 2 Października 2020 Mod Team Napisano 2 Października 2020 Co to znaczy "jest starta"? Jakie to stery w ogóle? Najlepiej wrzuć zdjęcie.
zekker Napisano 2 Października 2020 Napisano 2 Października 2020 Jak jest mocowany wspornik kierownicy? Mostek nakładany na rurę sterową jako obejma, czy wpuszczany w środek rury sterowej? W pierwszym przypadku ściśnięcie sterów reguluje się dokręcając kapsel. Najpierw skręcasz stery kapslem, a potem dokręcasz mostek do rury. W drugim, jeżeli nie da się przykręcić wspornika na sztywno do rury sterowej, to najpewniej ma za małą średnicę i trzeba wymienić na dopasowany do średnicy rury. Jeżeli luz jest na samych sterach, to są za słabo skręcone lub niepoprawnie założone. Opisz dokładniej co to za typ mocowania oraz w czym jest problem. Czy luźna jest cała rura sterowa/widelec, czy mimo dokręcenia da się przekręcić kierownicę przy przytrzymanym kole.
Gość Napisano 2 Października 2020 Napisano 2 Października 2020 A ja strzelam że autor ma rurę 1', mostek 1 i 1/8' a sprawdzał na rowerach właśnie z taką rurą. Opis tak precyzyjny, że problem może leżeć absolutnie wszędzie. Jedno jest pewne. Rura sterowa nie jest starta, bo to jest niewykonalne do tego stopnia.
Brombosz Napisano 2 Października 2020 Napisano 2 Października 2020 Albo mostek typu ahead, a sterówka z gwintem... ewentualnie z celowo startym gwintem. Nie takie rzeczy już przecież na tym forum były wklejane.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.