Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

@Zigfir a jak oceniasz 6tke? Szczególnie w zastosowaniach poza asfaltem :)

Myślałem o gravelu albo przełaju. I o ile w xc mam 1×11 i sobie chwalę o tyle drugi rower z przeznaczeniem na słaby asfalt i polne szutry chciałbym jednak mieć 2 blaty z przodu. 

Szkoda że Kross nie daje w 7 opcji wyboru konfiguracji napędu. Rama karbonowa kusi, szczególnie poza asfaltem ma swoje plusy.

Napisano

Jak w XC napęd 1xx przypadł ci do gustu, to nie widzę problemu dlaczego miał by ci nie podpasować w gravelu.

1xx obrósł troszkę w legendy, praktyka ich nie potwierdza.  Nawet na blacie 42 bardzo trudno jest tak rozkręcić rower żeby czuć się jak chomik. 1xx bardzo fajnie się sprawdza właśnie na terenie mieszanym. Po jednym sezonie na grx400 stwierdzam że napęd 2x jest zbyt przeceniany, a 1xx zmitologizowany.

Napisano
1 godzinę temu, przemeg napisał:

@Zigfir a jak oceniasz 6tke? Szczególnie w zastosowaniach poza asfaltem :)

Myślałem o gravelu albo przełaju. I o ile w xc mam 1×11 i sobie chwalę o tyle drugi rower z przeznaczeniem na słaby asfalt i polne szutry chciałbym jednak mieć 2 blaty z przodu. 

Szkoda że Kross nie daje w 7 opcji wyboru konfiguracji napędu. Rama karbonowa kusi, szczególnie poza asfaltem ma swoje plusy.

6-tka na żwirku idzie jak wściekła. Ten rower do tego został stworzony - do szybkiej jazdy po żwirze i w domyślnej konfiguracji tam się prowadzi rewelacyjnie. Sprawdza się sporo lepiej niż np XC. Sytuacja odwraca się dopiero wraz z pogorszeniem terenu.
Moja ostatnio niestety mało tereny żwirowe odwiedza, bo na żwirki latam tylko z synem i wolę wolniejsze XC zabierać, bo źrebak młody jeszcze 😉.

  • Mod Team
Napisano
W dniu 4.02.2021 o 21:55, LSkiper napisał:

z jakiegoś powodu mam lekko skrzywione zębatki w tej RS510

Mam to samo. Te korby chyba przechodzą taką kontrolę jakości, ze takie egzemplarze wypuszczają.

Napisano

@clavdivs na płaskim ten napęd mi wystarczy. Ale 2 blaty z przodu przydałyby się na podjazdach. 40x42 może brakować, szczególnie jak się wraca do domu a podjechać trzeba.

@Zigfir czy może mierzyłeś kiedyś, jaki jest przekrok ramy L w 6.0?

Napisano

@przemeg Nie wiem dokładnie, w którym miejscu interesuje Cię wymiar.Z grubsza na GP5000 28 mm przy rurze podsiodłowej 77 cm, 78 na wysokości suportu i dalej aż do garbu do 85 cm dochodzi.

  • +1 pomógł 1
  • 8 miesięcy temu...
Napisano

Mam pytanie,  czy ktoś zna pełną specyfikację sztywnych osi w Eskerze 7,0 ? Te Shimano są totalnie do duszy, i chcę je wymienić. M12x1,5 x100mm (jaka L total?) 

M12x1,5 x142mm (jaka L total?) Szukałem na Ali, ale tam mają inne oznaczenia. Z góry dzięki za pomoc.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...