aniakropekk Napisano 27 Września 2020 Udostępnij Napisano 27 Września 2020 Cześć, nie znam się zupełnie na rowerach elektrycznych. Sama wolę pedałować siłą własnych mięśni, ale planuję zakup roweru elektrycznego w prezencie dla ojca. W związku z tym uśmiecham się do Was szczerze i proszę o pomoc. Trochę poczytałam, trochę zapisałam. Wymagania co do roweru: Wymagania: 1) koła 28 cali 2) trekingowy 3) napęd w ramie 4) silnik z wolnobiegiem (bezoporowy po rozładowaniu) 5)napędy Bafang, Yamaha, Shimano, Brose czy Bosch - popularne, więc części są dostępne 6) 36V 7) bateria LI-ON 8) Shimano Acera, Deore ew. Nexus 7 biegowy 9) rozmiar ramy 23, mężczyzna 194 wzrostu 10) do 10 000 zł W co celować? Jaka marka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarli02 Napisano 28 Września 2020 Udostępnij Napisano 28 Września 2020 Jeśli trekking to Gazelle Medeo. Mam miejski model Orange C8 z silnikiem Bosch Active Plus - piękna jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...