Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
Napisano

Musisz wyczyścić dokladnie wszytko (uważaj na sprężynki i kulki) potem dać klej do gwintow na śrubkę wkręcić ją. Czasami problem twki w tym że ona się odkręca razem z pokrętłem. Jesli problem polega na tym ze regulator jest zbyt głęboko osadzony to musisz (możesz recznie kluczem nasadowym 4mm czy podobym) rozebrać amortyzator i wkręcić tłumik do korka do końca, (najlepeij wkręcić na kleju do gwintów) jak już go złożysz to powino normalnie łapać jesli nie to coś źle zrobiłeś ale musi ci pokrętło łapać na sucho bez sruby ale z sprezynkami i kulkami jak bedzie łapać to klej do gwintów na śrubkę i wkecic na wyczucie i powinno być wszystko cacy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...