eMjU Napisano 16 Września 2020 Napisano 16 Września 2020 Cześć Mam potrzebę wymiany tylnej piasty, problem (przynajmniej dla mnie) jest taki ze koło ma 21 szprych i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej piasty. Czytałem, że nadaje się do takiego koła piasta na 28 otworów... Z góry dzięki za pomoc w doborze odpowiedniej piasty
seraph Napisano 17 Września 2020 Napisano 17 Września 2020 21 otworów? Jakim sposobem nieparzyście? Jeśli obręcz nie jest jakaś cudowna i nowa to polecam całe koło wymienić - szybciej, prościej i zwykle taniej.
eMjU Napisano 17 Września 2020 Autor Napisano 17 Września 2020 Godzinę temu, seraph napisał: 21 otworów? Jakim sposobem nieparzyście? Jeśli obręcz nie jest jakaś cudowna i nowa to polecam całe koło wymienić - szybciej, prościej i zwykle taniej. taka fanaberia producenta, że jest nieparzyście. odnośnie wymiany koła śmiem wątpić czy będzie to tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie
abdesign Napisano 17 Września 2020 Napisano 17 Września 2020 2 godziny temu, seraph napisał: 21 otworów? Jakim sposobem nieparzyście? sporo jest takich kół... campa i campowy fulcrum chociażby.
Gość Napisano 17 Września 2020 Napisano 17 Września 2020 1 godzinę temu, abdesign napisał: sporo jest takich kół... campa i campowy fulcrum chociażby. DOkladnie, sam mialem takie Fulcrumy DB5, asymmetrical 14/7, w sumie fajne to byly kola, sprzedalem je wlansie m.in z powodu 21h , teraz na pewno db5 sa juz 24h :> 2 godziny temu, eMjU napisał: odnośnie wymiany koła śmiem wątpić czy będzie to tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie Nie wiem jak z Vision, ale u Fulcruma samej piasty 21h nie dalo sie dokupic... nigdzie. Moje kola kupil koles ktoremu srzelił kołnierz w jakims carbonowym fulcrumie 21h, i kupil je tylko dla tej piasty :PP Z tego co mowil, przeklada i sprzedaje :PP wyleczyl sie z egzotyki.... chciaz czasem nei ma wyboru, jak rower na wyposazeniu ma takie kola i srzedawca nie chce wspolpracowac
eMjU Napisano 17 Września 2020 Autor Napisano 17 Września 2020 10 godzin temu, cinol123 napisał: 14 godzin temu, eMjU napisał: tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie Nie wiem jak z Vision, ale u Fulcruma samej piasty 21h nie dalo sie dokupic... nigdzie Znalazłem jedną jedyną piastę co się zwie- Token Z1 Zenith.... ale nie mam pojęcia co to za sprzęt....
Gość Napisano 18 Września 2020 Napisano 18 Września 2020 Dlatego, jak tu wspomniano w przypadku egzotyki takiej jak 21h, pomysl na serio, czy jest sens się w to łądowac po raz drugi bo dojdą Ci do wymiany szprychy/nyple i tak realnie to ...robisz to by mieć takie same obrecze , a za zlozenie tego koła zapłacisz pewnie tyle, co ta obrecz warta jesli nie wiecej Odnośnie koł, to sie nauczylem, po sprowadzaniu czesci z Finlandii (bo tam mieli to co mi trzeba do koł estona), ze koła musza byc łatwo serwisowalne i nie moze byc w nich za duzo nietypowego czy ciezko dostepnego ew drogiego tematu typu endcapy, uszczelki bębenek...najlepiej jak wszystko jest dostępne powiedzmy prawie od reki i za ludzkie pieniądze...a tu sam widzisz, ze kupno piasty 21h to nie jest prosta sprawa, ciekawe jak jest z obreczami, pewnie podobnie. I tu popieram to co napisał seraph W dniu 17.09.2020 o 05:56, seraph napisał: polecam całe koło wymienić - szybciej, prościej i zwykle taniej. kupiłbym komplet kol 24h, a przód zostawił na czarna godzinę lub próbował sprzedać chyba ze zapolujesz sobie na takie tylne kolo jak Ci zdechło i znów będziesz mial komplet ...na sprzedaż - ale jest ryzyko ze i tak nie wyjdziesz wtedy na swoje Pamietam jak z 5lat temu kupno tylnej piasty 24h road QR pod tarcze to tez nie byla prosta sprawa na szczescie DT rozwiązało ten problem jakis czas temu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.