Skocz do zawartości

[Piasta tylna] Vision Team 35 - problem z doborem


eMjU

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć 

Mam potrzebę wymiany tylnej piasty, problem (przynajmniej dla mnie) jest taki ze koło ma 21 szprych i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej piasty.

Czytałem, że nadaje się do takiego koła piasta na 28 otworów...

Z góry dzięki za pomoc w doborze odpowiedniej piasty

Napisano
Godzinę temu, seraph napisał:

21 otworów? Jakim sposobem nieparzyście?

Jeśli obręcz nie jest jakaś cudowna i nowa to polecam całe koło wymienić - szybciej, prościej i zwykle taniej.

taka fanaberia producenta, że jest nieparzyście.

odnośnie wymiany koła śmiem wątpić czy będzie to tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie

Napisano
1 godzinę temu, abdesign napisał:

sporo jest takich kół... campa i campowy fulcrum chociażby.

DOkladnie, sam mialem takie Fulcrumy DB5, asymmetrical 14/7, w sumie fajne to byly kola, sprzedalem je wlansie m.in z powodu 21h :P, teraz na pewno db5 sa juz 24h :>

2 godziny temu, eMjU napisał:

odnośnie wymiany koła śmiem wątpić czy będzie to tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie

Nie wiem jak z Vision, ale u Fulcruma samej piasty 21h nie dalo sie dokupic... nigdzie. Moje kola kupil koles ktoremu srzelił kołnierz w jakims carbonowym fulcrumie 21h, i kupil je tylko dla tej piasty :PP 

Z tego co mowil, przeklada i sprzedaje :PP wyleczyl sie z egzotyki.... chciaz czasem nei ma wyboru, jak rower na wyposazeniu ma takie kola i srzedawca nie chce wspolpracowac :P

Napisano
10 godzin temu, cinol123 napisał:
14 godzin temu, eMjU napisał:

tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie

Nie wiem jak z Vision, ale u Fulcruma samej piasty 21h nie dalo sie dokupic... nigdzie

Znalazłem jedną jedyną piastę co się zwie- Token Z1 Zenith.... ale nie mam pojęcia co to za sprzęt....

Napisano

Dlatego, jak tu wspomniano w przypadku egzotyki takiej jak 21h, pomysl na serio, czy jest sens się w to łądowac po raz drugi :P bo dojdą Ci do wymiany szprychy/nyple i tak realnie to ...robisz to by mieć takie same obrecze :P, a za zlozenie tego koła zapłacisz pewnie tyle, co ta obrecz warta jesli nie wiecej  :P

Odnośnie koł, to  sie nauczylem, po sprowadzaniu czesci z Finlandii (bo tam mieli to co mi trzeba do koł estona), ze koła musza byc łatwo serwisowalne i nie moze byc w nich za duzo nietypowego czy ciezko dostepnego ew drogiego tematu typu endcapy, uszczelki  bębenek...najlepiej jak wszystko jest dostępne powiedzmy prawie od reki :P i za ludzkie pieniądze...a tu sam widzisz, ze kupno piasty 21h to nie jest prosta sprawa, ciekawe jak jest z obreczami, pewnie podobnie. 

I tu popieram to co napisał seraph

W dniu 17.09.2020 o 05:56, seraph napisał:

polecam całe koło wymienić - szybciej, prościej i zwykle taniej.

kupiłbym komplet kol 24h, a przód zostawił na czarna godzinę lub próbował sprzedać :P chyba ze  zapolujesz sobie na takie tylne kolo jak Ci  zdechło i znów będziesz mial komplet ...na sprzedaż - ale jest ryzyko ze i tak nie wyjdziesz wtedy na swoje :P

 

Pamietam jak z 5lat temu kupno tylnej piasty 24h road QR pod tarcze to tez nie byla prosta sprawa :P na szczescie DT rozwiązało ten problem jakis czas temu :P

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...