Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym technicznym laikiem, ale po wizycie w dwóch serwisach mam dosyć i potrzebuję porady.
Posiadam rower KROSS LEVEL F3 2013, zebrało się w końcu na wymianę zużytych części - za jednym zamachem poszedł łańcuch z kasetą, klocki hamulcowe i przedni hamulec. Po kilku przebojach dziś miałam okazję przejechać się rowerem i raz, tylni hamulec jest bardzo "twardy", hamuje zerojedynkowo, nie płynnie. Dwa - strzela mi coś przy pedale, na tym samym przełożeniu mam opór, żeby go za chwilę nie mieć w ogóle, przez 500 m jest ok, przez następne nie mam zupełnie "kontroli" nad łańcuchem. Z czego to wynika i jak się z tym najprościej uporać?
Pytanie
Gość Magda
Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym technicznym laikiem, ale po wizycie w dwóch serwisach mam dosyć i potrzebuję porady.
Posiadam rower KROSS LEVEL F3 2013, zebrało się w końcu na wymianę zużytych części - za jednym zamachem poszedł łańcuch z kasetą, klocki hamulcowe i przedni hamulec. Po kilku przebojach dziś miałam okazję przejechać się rowerem i raz, tylni hamulec jest bardzo "twardy", hamuje zerojedynkowo, nie płynnie. Dwa - strzela mi coś przy pedale, na tym samym przełożeniu mam opór, żeby go za chwilę nie mieć w ogóle, przez 500 m jest ok, przez następne nie mam zupełnie "kontroli" nad łańcuchem. Z czego to wynika i jak się z tym najprościej uporać?
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.