cyms Napisano 3 Września 2020 Udostępnij Napisano 3 Września 2020 Cześć, stwierdziłem, że tribany nie za bardzo mi się podobają. Przymierzam się do zakupu roweru szosowego/gravela. Czego oczekuje: - shimano 105 - komfortowa geometria typu endurance - karbon widelec tapered, - hamulce tarczowe hydrauliczne - rozmiar 54 (173 cm) Budżet to okolice 4-6k. Ważę około 95 kg więc rower ma służyć głównie do utraty wagi jak i też poczucia prędkości i frajdy z jazdy. Zastanawiam się jaki rower będzie lepszym wyborem gravel czy może szosa typu endurance. Jestem kompletnym laikiem w tym temacie, a wybór roweru jak i jego modelu nieustannie chodzi mi po głowie i nie daje spokoju. Trasy jakimi chcę się poruszać to głównie asfalt, ale jakiś szuter lub droga polna też pewnie czasem się zdarzy. Dodam, że będzie to mój pierwszy rower od czasu komunii i chciałbym spróbować baranka Oto co udało mi się znaleźć : https://rower.com.pl/fuji-######f-1-3-disc-1811815 - byłbym wdzięczny jeszcze jakby ktoś mógłby mi napisać czym się różni ten rower od wersji 2020 https://rower.com.pl/fuji-######f-1-3-disc-2081219 https://www.cube.eu/pl/2020/bikes/road/road/attain/cube-attain-sl-blackngrey-2020/ https://www.giant-bicycles.com/pl/contend-ar-1 Mam jeszcze kilka pytań i jeszcze raz powtórzę, jestem kompletnym laikiem: Warto dołożyć do tego gianta z powodu tych opon tubeless? Jak sprawa ma się z wysyłką takich rowerów i ich dostepnością? Oczywiście może znacie lepsze opcje z wymaganiami podanymi powyżej, może znacie coś bardziej "wypasionego"? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...