keltu Napisano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 Przymierzam sie do zakupu roweru, na ten moment moim faworytem jest Lazaro R9 V1, problem polega na tym ze to rower MTB z dosc szerokimi oponami. ( CST CABALLERO ECCO 29 x 2.1 ) a przeznaczenie to miasto, glownie asfalt/chodniki okazjonalnie jakies szutry i utwardzone sciezki lesne.. z rowerem nie mialem stycznosci chyba z 20 lat wiec obawiam sie troche oporu toczenia.. (a moze nie potrzebnie? ) Wybor padl na ten rower z prostej przyczyny - nie ma ciekawych alternatyw jesli chodzi o rowery Crossowe w tych widelkach cenowych, Kands STV 900 niestety dosc znaczaco odstaje jesli chodzi o osprzet. Jesli podniesie to komfort jazdy w warunkach miejskich w jakie opony warto by zainwestowac? Jestem kompletnym amatorem ale wydaje mi sie ze jakies crossowe, im taniej tym lepiej.. na pewno ponizej 100 zł. za komplet bo juz naciagam budzet za sam rower, spokojna rekreacyjna jazda bez zadnych wariactw. Niestety nie mam pojecia jakie tam siedza obręcze.. specyfikacja wskazuje na "Kands Maxx, dwukomorowe wzmacniane, aluminiowe" i tyle. Swoja droga, czy przy takiej zamianie musze rowniez kupic dętki czy bede mogl skorzystac z tych w oryginalnych oponach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2020 Jeśli nie chcesz zmieniać dętek to pasuje iść w opony 28x1.75, czyli np. Continental Ride Tour 700x47c. Wydasz nieco ponad stówkę za komplet opon ale masz opony z niskimi oporami toczenia, wkładką antyprzebiciową i lekkim bieżnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keltu Napisano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2020 To pewnie głupie pytanie ale oryginalne opony to 29", czy nie będzie problemu z zastosowaniem 28"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...