Barmanix Napisano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 Część. Które byście hamulce wybrali i dlaczego? Cenowo wychodzi mi 615 za 409 komplet, a mt500 za 300, używane po 500 km, niby. Do takiego roweru: https://www.scott.pl/produkt/822/5014/Rower-Metrix-20/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 M6000. Czyli nowe Deorki. M615 to dobre ale stare hamulce, pewnie jakieś leżaki, mogą działać ale mogą też być z nimi problemy. MT500 to niby Deorka, ale z zaciskiem z niższych grup. M6000 (czy M615) pasuje do lepszych tarcz, od RT66 w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 (edytowane) Ja i kumpel mieliśmy kupione rowery Giant'a(Anthem i Trance) z M615, niby piszą ludzie że dobre, a w obu zaciskach i rowerach tłoki nie pracowały równo, jak dla mnie to padaka jakich mało, a nie hamulce. A czemu hamulce wymieniasz? Ciekną czy za słabe? Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Barmanix Napisano 21 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 (edytowane) Na jakimś forum wyczytałem, że 6000 to nowsze 615, tyle, że niewiele zmieniono, a temat z odpowietrzaniem nawet spieprzono, ale to tylko czyjeś opinie, sam doświadczenia nie mam. Czyli z MT500 jest gorzej, bo to taka niby Deorka. Dlaczego zmieniam, bo te co są to są jakimś dramatem i pomyłką Tył hamuje, w miarę, ale i tak cienko, ale przód, obciera, a nie hamuje, ale za to przepięknie i mega głośno piszczy. Broniłem się przed tarczami, aż do tej pory i po raz kolejny uświadomiłem sobie dlaczego, ale stało się i je mam, więc treaz tylko muszę zmienić na jakieś, by to przypominało chociaż hamulce. Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez Barmanix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2020 A co masz teraz? Jak piszcza to pewnie klocki zatluszczone i tarcze do tego zapowietrzone. Najpierw sprobuj skorygowac to co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawstorant Napisano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2020 Cytat Dlaczego zmieniam, bo te co są to są jakimś dramatem i pomyłką Tył hamuje, w miarę, ale i tak cienko, ale przód, obciera, a nie hamuje, ale za to przepięknie i mega głośno piszczy. A ustawiałeś je? Czyściłeś? Docierałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.