jaculson01 Napisano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2020 Witam, chciałbym prosić Was o pomoc. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o rowery. Potrzebuję roweru do poruszania się po mieście, do pracy, do szkoły itd. czasami wybiorę się w jakąś wycieczkę (max 50km) nie mam zamiaru jeździć nim po górach ani lasach. Czy do 1000zł znajdę w miarę dobry rower do takich celów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2020 jest ich w brud. niech ktoś życzliwy poleci Ci cos z olx na dobrym osprzęcie, naprawdę jest co wybierać zwłąszcza przy takich wymaganiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaculson01 Napisano 17 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2020 z olx chodzi o uzywany czy nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2020 (edytowane) Starszy używany na kołach 26" na osprzęcie z wyższej grupy Deore LX, ostatnio widziałem taki za śmieszne pieniądze pięknie zadbany 350PLN, praktycznie pełne Deore LX 569/570. Z nowszych na większych kołąch niech sie inni wypowiedzą. Za 1.000 PLN może Ci się trafić na przykład taki nowy Romet na kolach 27.5"... Edytowane 17 Sierpnia 2020 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...