Lindros90 Napisano 16 Sierpnia 2020 Napisano 16 Sierpnia 2020 Witam, zauważyłem, że aktualnie dostępny jest model NS OCTANE ONE Gridd 2 i zastanawiam się nad jego zakupem, poniżej parametry techniczne: Rama: Custom formed and butted 6061 aluminum frame, 142x12 dropouts Widelec: alloy, dropouts 9x100, tapered steerer1-1/8”-1.5”, post mount Stery: Octane One tapered 1&1/8"-1.5" IS42/IS52, sealed bearing Mostek: Octane One Road 31.8 Kierownica: Octane One Flare 420 (S), 440 (M), 460 (L,XL) Gripy: Velo bar tape Sztyca: Octane One alloy Siodło: Octane One Phoam, synthetic cover, steel rails Hamulec przedni: Hayes CX Comp Hamulec tylny: Hayes CX Comp Klamki: Sram Apex Obręcze: Octane One by Shining 700c 32h, tubeless ready Szprychy: Spokes w/14mm nipples Piasta przednia: Octane One 9x100 disc (loose ball) Piasta tylna: Octane One Cassette 10x135 (loose ball) Opony: WTB Riddler 700x37C Korba: FSA VERO PRO 1x Suport: kwadrat Pedały: - Łańcuch: KMC X10-1 10sp Przerzutka tylna: RAM GX 10sp short cage Manetka: Sram Apex 1 Kaseta: SUNRACE CSMS2 11-40T Waga: 10.8 kg (M Size) Cytuj
Mihau_ Napisano 16 Sierpnia 2020 Napisano 16 Sierpnia 2020 Czy "obiektywnie" warto? Raczej nie Czy "warto" biorąc pod uwagę zerową dostępność rowerów na rynku to już inny temat. Korba na kwadrat, mechaniczne hamulce i brak sztywnych osi to tak naprawdę słaba sytuacja jak na "gravela". Wiadomo, że cena w miarę przystępna ale rower tak naprawdę mało rozwojowy, dla mało wymagającego użytkownika. O wiele lepiej byłoby gdybyś wygrzebał gdzieś np. rometa aspre 2. A tak na serio to chyba na dzień dzisiejszy kupno nowego gravela nie ma większego sensu przy ograniczonym budżecie (w sumie to napisz ile). IMO albo używki albo czekanie na modele 2021 Cytuj
Lindros90 Napisano 16 Sierpnia 2020 Autor Napisano 16 Sierpnia 2020 Mam budżet do około 5 tys. I tak jak mówisz aktualnie nie ma nic. Słyszałem, ze przyszłe modele będę droższe o około 200-300 zł i może być ciężko z jakimkolwiek rabatem czy wyprzedażą z racji tego, ze te rowery sprzedają się praktycznie same. Cytuj
prezi Napisano 25 Sierpnia 2020 Napisano 25 Sierpnia 2020 ta oś 9x100 w widelcu to porażka jakaś. korbę i suport i tak będzie trzeba kiedyś wymienić. ale 9x100 to porażka. w starym gridd było 15x100. Cytuj
dovectra Napisano 25 Sierpnia 2020 Napisano 25 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, prezi napisał: ta oś 9x100 w widelcu to porażka jakaś. A trzeba amatorowi sztywną ośkę? czy nie zauważy różnicy? Cytuj
prezi Napisano 25 Sierpnia 2020 Napisano 25 Sierpnia 2020 mam fitness na ramie gridd 1 ze sztywną osią. ważę 100kg i za każdym razem gdy ściągam koło mogę założyć je bez żadnych problemów jeśli chodzi o ocieranie tarczy o klocki. Cytuj
djzwierzak Napisano 25 Sierpnia 2020 Napisano 25 Sierpnia 2020 Oczywiscie ze sztywne osie to podstawa teraz. Powinni zabronic robienia juz QR. Mam rower ( a raczej mialem bo rama pekla-nie wazne) ze sztywnymi i to jest cos. 30 kg bagaju i nic sie nie dzieje. Tarcza nie krzywi sie kolo idealnie prosto idzie, niema plastyki koła, uginania.... Wiec podstawa. z drugiej strony teraz jak bede kupowal nowy rower to tylko hydrauliki. Zadne inne hamulce. To tylko takie moje zdanie. Cytuj
prezi Napisano 25 Sierpnia 2020 Napisano 25 Sierpnia 2020 I w tej ramie gridd (i starej i nowej) nie ma juz pivotów do hamulców do obręczy. Wnioskuję z tego, że w 7anna ktoś musiał poważnie przyćpać. Bo qr9 naprawdę nie daje się niczym uzasadnić. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.