GabrielB Napisano 7 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2020 Witam, niedawno zakupiłem sobie nowy rower Dartmoor Two6player(dokładnie wczoraj). Dzisiaj zauważyłem, że prawdopodobnie coś jest ze sterami nie tak. Wróciłem do domu, odkręciłem śrubki od mostka i odkręciłem śrubę od amora, później przykręcając tak, żeby nie było luzu. Jednak mimo tego, dalej coś trzeszczy i to nie może być amortyzator. Proszę o wyrozumiałość, jestem dość zielony w temacie rowerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 7 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2020 Rozbierz, dobrze wyczyść, nasmaruj, złóż od nowa. Być może jest tam całkiem sucho... Jeśli nie wiesz jak, wklep w youtube "serwis sterów" lub "headset maintenance/service". Trzeszczeć może też np. zacisk sztycy. Kiedyś w którymś rowerze głowiłem się nad źródłem dziwnych dźwięków z okolic kokpitu, okazało się, że po wyczyszczeniu i nasmarowaniu zacisku ustały. Łatwiej byłoby coś podpowiedzieć, gdybyś określił, w jakich sytuacjach problem występuje (np. skakanie, jazda na siedząco/stojąco, w czasie pedałowania itd.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GabrielB Napisano 7 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2020 problem występuje gdy lekko próbuje wcisnąć przód(amortyzator ustawiony zeby sie nie uginał na czas testu) i wtedy słychac takie pojedyncze skrzypniecia. Nie słychać ich jednak gdy kręcę kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djzwierzak Napisano 7 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2020 Masz linki chowane w rame ? Może to pancerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GabrielB Napisano 7 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2020 nie linki są na zewnątrz, wątpię ,żeby to były pancerze, ale jutro sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...