mrpoldon Napisano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 Miałem dziś nieprzyjemność spotkać się czołowo z innym kolarzem. Mniejsza o samo wydarzenie - martwię się samym sprzętem. Pacjent to Kross Vento 5.0, z oględzin to przekręcona kierownica, klamkomanetka wygięta (?) do środka, koła do centrowana. Oddałem rower do serwisu, czekam na informacje. Na jakie elementy powinien zwrócić uwagę czy nie zostały uszkodzone w mniej widoczny sposób? Wiem, że serwis niby powinien to wychwycić, jednak boję się, że coś będzie gdzieś zgięte, wygięte, naruszone i może doprowadzić do większych kosztów. Czy te uszkodzenia, o których napisałem na wstępnie zmniejszą w jakiś sposób integralność roweru? https://imgur.com/gallery/ThpFGLU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 5 Sierpnia 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 Na tych zdjęciach to praktycznie żadnych uszkodzeń nie widać, nawet otarć na owijce czy klamkomanetkach. No ale przy czołówce to poza przednim kołem na uszkodzenia narażony jest widelec i rama, szczególnie w okolicy główki i łączenia z dolną rurą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 Przy dobrych wiatrach to klamkomanetkę wystarczy wyprostować ( jeśli nie jest skrzywiona np dźwignia ) dokręcić ( lub nie ) Koło wycentrować, owijkę wymienić ( lub nie ) Kierownicę wyprostować. To wersja najbardziej optymistyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.