Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Marudzicie jak stare baby, a ten rower powinien świetnie się wpisywać w potrzeby rynku. Amortyzacja ramy powinna być lepsza niż w sztycy. Sprężynowy amor jest pewną wadą ale to nie jest XCT. Zobaczymy jak z ceną. Brak tapera jest słaby, a z drugiej strony jaki procent klientów w ogóle zmienia amortyzator? To nie jest rower do ścigania tylko dla normalnych ludzi, bo góralomania w narodzie nadal silna jest.

Napisano
58 minut temu, kipcior napisał:

 a ten rower powinien świetnie się wpisywać w potrzeby rynku.

Otóż to, Romet kombinuje jak zarobić. I to się może udać przy niskiej cenie. "Full" dla zwykłego człowieka za powiedzmy 3,5 tysiąca. Jest amor, jest uginający się tył, jak ktoś wpisze w google SLX to wysoka grupa. Do tego robiony w Polsce a nie chińczyk proszę Państwa. Dobra cena dla dystrybutorów i firma dostaje zastrzyk gotówki. Oby tylko kwestia reklamacji ich nie rozjechała, bo ten patent z tyłu może być problematyczny, szczególnie przy niedzielnych, niezbyt lekkich użytkownikach.

Napisano

Oczywiście, że złapią na to niedzielnych bikerów którzy całą swą więdzę o rowerach otrzymali od "pana w sklepie". Co jestem u znajomych z wizytą w sklepach to widzę jaką ciemnotę ludzie łykają. Rowery niedopasowane o 2 rozmiary to juz standard. Sprężynowy suntour najlepszy bo "nie ma się co zepsuć", w zależności na jaki rower dłużej klient patrzy to ten jest najlepszy na świecie itp.

Napisano
Godzinę temu, kipcior napisał:

 jaki procent klientów w ogóle zmienia amortyzator? To nie jest rower do ścigania tylko dla normalnych ludzi, bo góralomania w narodzie nadal silna jest.

Brak tapera w tej ramie jest nie do obrony! Ludzie modyfikuja najróżniejsze rowery. To że rower nie jest stricte ścigaczem nie oznacza że człowiek który go kupuje musi być skazany na badziewny uginacz. Jeśli Romet ma zapas takich Reconów to trzeba było zrobić główkę taper i założyć dolną bieżnię sterów z redukcją. Proste.

Napisano

Za 4,5k Romet ma o ofercie węgiel (ciężki, siermiężny jak pierwsze wypusty węglowe). W tym taper i TA. To kolejny rower dla mało ogarniętych i "pan w sklepie" będzie sprzedawał wręcz elitarny towar "spod lady" na ramie carbonowej.

Napisano

Pewnie jak sprzedadzą te partie na amorach które są na stanie to puszczą apgrejdowany flex, już z taperem. Z amortyzatorami, które dojadą na magazynów w międzyczasie.

Napisano (edytowane)
5 godzin temu, clavdivs napisał:

Nie wiem dlaczego 1xxx ma się nie sprawdzić w rowerze rekreacyjnym? osoby które znam i jeżdzą dużo mniej, prawie zawsze nie potrafią prawidłowo obsługiwać przedniej przerzutki. Robia przekosy i bardzo rzadko zmieniają blaty na korbie.

jak padają takie argumenty to nie mam pytań... to może warto poczytać instrukcję obsługi roweru? Pierwszy raz słyszę taki tekst bez jaj :)

46 minut temu, przemeg napisał:

"Full" dla zwykłego człowieka za powiedzmy 3,5 tysiąca.

Dla typowego obywatela tego kraju to rower powinien kosztować 999zł i mieć wszystko :D być lekki itd itp...

46 minut temu, przemeg napisał:

jak ktoś wpisze w google SLX to wysoka grupa.

nie wiem co ja czytam :)  W sumie to może o to chodziło rometowi.

Edytowane przez Michal2008
Napisano

A co tu jest do czytania? W sklepie Pan pokazuje tabelke z shimano, nad slx tylko xt i xtr. I klient dostaje full amortyzacje na wysokiej grupie polskiej produkcji.

Napisano
1 godzinę temu, Alsew napisał:

Ludzie modyfikuja najróżniejsze rowery. To że rower nie jest stricte ścigaczem nie oznacza że człowiek który go kupuje musi być skazany na badziewny uginacz

To nie jest sprzęt dla Ciebie czy dla mnie. Sam wsadziłem kiedyś amor za 1000 zł do roweru za 1300 i była to fantastyczna inwestycja. Ale patrząc po znajomych, niedzielnych rowerzystach oraz ogromnej większości tego co jeździ po ulicy, nikt tego nie robi. Rower ma niemal każdy ale bardzo mały procent je modyfikuje. Życie to nie forumrowerowe ;) 
A Recon nie jest znowu taki badziewny, przecież jako pogromca krawężników i dziur na drodze to będzie działać. 

  • +1 pomógł 2
Napisano
21 godzin temu, Michal2008 napisał:
W dniu 6.08.2020 o 12:21, clavdivs napisał:

Nie wiem dlaczego 1xxx ma się nie sprawdzić w rowerze rekreacyjnym? osoby które znam i jeżdzą dużo mniej, prawie zawsze nie potrafią prawidłowo obsługiwać przedniej przerzutki. Robia przekosy i bardzo rzadko zmieniają blaty na korbie.

jak padają takie argumenty to nie mam pytań... to może warto poczytać instrukcję obsługi roweru? Pierwszy raz słyszę taki tekst bez jaj

Rozejrzyj się kiedyś po takich typowych Janach Kowalskich posiadających rower korbą 3-rzędową. Zwykle mają zajechaną do bólu środkową tarczę. A jak się spytasz o jakieś szczegóły to zwykle jest, że 3x musi być bo jest dużo przełożeń (albo "dużo przerzutek" :D ) ale w sumie to jeżdżą na tej średniej tarczy i parę razy ta duża z górki była grana.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...