kulten Napisano 26 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2020 Cześć, OK miesiąc temu zaliczyłem kolizję z autkiem i niestety rowerek trochę ucierpiał. Niestety mam niemały dylemat czy kupować nowego amorka czy naprawiać (o ile jest to możliwe). Gdyby to miał być nowy amorek, to zastanawiam się nad nowym SIDem Ultimate 120mm (można go wyrwać w dobre cenie, znaczniej taniej od FOXa 34 Factory). Gdyby reanimować FOXa to dolne golenie i chyba tłumik są do wymiany. Czy w naszym pięknym kraju można dostać te części? Koła i przy okazji napęd też chcę wymienić. Rama całe szczęście nie oberwała. Cały impet poszedł a morka i przednie koło. Mieliście do czynienia z nowym SIDem 120mm? A o to pacjent: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blueforce Napisano 26 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2020 (edytowane) Co to dokładnie za amortyzator? zobaczyłbym budowę, rozłożył by zmierzyć ile " mięsa " mu zostało w tym miejscu. Wygląda, jakby można było napawać materiału na to miejsce. Naprawiasz na swój własny koszt czy z ubezpieczalni? Jeśli pokrętło działa, nie cieknie, to powinna wystarczyć wymiana dolnych goleni/ lepienie. PS już wiem gdzie zamontuję małe crash pady ;D Edytowane 26 Lipca 2020 przez Blueforce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2020 Wszystko zależy od tego, jaki ma przebieg ten amor. Ja tu widzę dwa rozwiązania - sprzedać na allegro na części i kupić nowy albo próbować kupić golenie (czy co tam jeszcze w środku się uszkodziło) i coś lepić. Ogólnie próbowałbym naskrobać maila do foxa/dystrybutora i ich spytać o radę - renomowana firma więc powinni dobrze potraktować użytkownika ich sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulten Napisano 26 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2020 Hej, Dzięki chłopaki. Olej wyciekł, a pokrętło tłumienia ani drgnie. Amor to FOX Performance Elite, amorek zdaje się wersja OEM. Ubezpieczalnia przelała już pieniążki i wbrew obawom od tej strony wszystko zakończyło się szczęśliwie. Jutro w takim razie spróbuję skontaktować się z Gregorio bo to ich oficjalny przedstawiciel w pl choć pewnie mnie spławią . Ale spróbować rzeczywiście nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Looser Napisano 26 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2020 golenie dolne i tłumik to 1/2 amora, do tego pytanie w jakim stanie są golenie górne - może się to nie kalkulować jak i golenie to raczej tylko z rozbiórki do dokupienia, więc pewnie zostanie opcja wymiany amora, ale jak napisałeś, nie zaszkodzi spróbować tylko nie rozumiem wyboru amora, SID to wyścigówka do xc, a Fox 34 to am/trail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulten Napisano 27 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 No właśnie ten nowy SID w wersji 120mm to podobno trailowy amorek. Niestety nie znam nikogo kto by go posiadał i się wypowiedział . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.