GabrielB Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Witam, od razu mówię że się nie znam. Mam pytanie. Jakie oleje potrzebuje żeby zrobić serwis zerowy amortyzatora Manitou Circus Expert ? Bardzo proszę o wyrozumiałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 https://s29508f7dd77d396d.jimcontent.com/download/version/1552240307/module/5852701866/name/Manitou Fork Service Manual.pdf https://www.manualslib.com/manual/1336479/Manitou-Circus-Expert.html?page=5#manual • Semi-bath Oil, 5/40w Synthetic - Manitou part number 85-0022 • 5wt Maxima Fork oil - Manitou part number 85-0023 a tu sporo zamienników sie znajduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 26 Lipca 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Lipca 2020 14 godzin temu, GabrielB napisał: Jakie oleje potrzebuje żeby zrobić serwis zerowy amortyzatora Manitou Circus Expert ? W Manitou nie ma czegoś takiego jak serwis zerowy. W przeciwieństwie do RSa czy Foxa ,Manitou są zwykle dobrze zalewane . Wszystkie manuale są na stronie Manitou. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GabrielB Napisano 27 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 (edytowane) W dniu 26.07.2020 o 09:48, durnykot napisał: W Manitou nie ma czegoś takiego jak serwis zerowy. W przeciwieństwie do RSa czy Foxa ,Manitou są zwykle dobrze zalewane . Wszystkie manuale są na stronie Manitou. jestem dość świeży w temacie, czyli jak nie zrobię od razu serwisu to przez najbliższy miesiąc nie muszę się bać ,że lagi mi się wytrą ? a właśnie da się jakoś rozpoznać czy jest dobrze zalany czy nie ? Edytowane 27 Lipca 2020 przez GabrielB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 27 Lipca 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 2 godziny temu, GabrielB napisał: jestem dość świeży w temacie, czyli jak nie zrobię od razu serwisu to przez najbliższy miesiąc nie muszę się bać ,że lagi mi się wytrą Nie musisz . Możesz jeździć bez obaw chyba ,ze będziesz dzień w dzień jeździł w bardzo dużym błocie lub na Saharze ( masa piasku ) . 2 godziny temu, GabrielB napisał: a właśnie da się jakoś rozpoznać czy jest dobrze zalany czy nie ? Nie bardzo. Jedyne co możesz zauważyć, to zła praca tłumika ( pokrętła na prawej goleni u dołu i na górze ). Jeśli zauważysz kompletny brak rekacji amorka na zmianę ustawień to może to oznaczać zbyt mało oleju. Jeśli prawidłowo ustawiony amorek nie wykorzystuje całego skoku ( nie sprawdzaj na parkingu tylko w czasie jazdy - np. amorek ugina się tylko do połowy skoku ) to możesz mieć za dużo oleju. Ważne jest to ,że pierwsze godziny jazdy ( ok 20-30h jazdy w terenie, nie na asfalcie ) to okres docierania amorka ,który może pracować nieco gorzej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.