GabrielB Napisano 25 Lipca 2020 Napisano 25 Lipca 2020 Witam, od razu mówię że się nie znam. Mam pytanie. Jakie oleje potrzebuje żeby zrobić serwis zerowy amortyzatora Manitou Circus Expert ? Bardzo proszę o wyrozumiałość. Cytuj
radziuGD Napisano 25 Lipca 2020 Napisano 25 Lipca 2020 https://s29508f7dd77d396d.jimcontent.com/download/version/1552240307/module/5852701866/name/Manitou Fork Service Manual.pdf https://www.manualslib.com/manual/1336479/Manitou-Circus-Expert.html?page=5#manual • Semi-bath Oil, 5/40w Synthetic - Manitou part number 85-0022 • 5wt Maxima Fork oil - Manitou part number 85-0023 a tu sporo zamienników sie znajduje Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 26 Lipca 2020 Mod Team Napisano 26 Lipca 2020 14 godzin temu, GabrielB napisał: Jakie oleje potrzebuje żeby zrobić serwis zerowy amortyzatora Manitou Circus Expert ? W Manitou nie ma czegoś takiego jak serwis zerowy. W przeciwieństwie do RSa czy Foxa ,Manitou są zwykle dobrze zalewane . Wszystkie manuale są na stronie Manitou. 2 Cytuj
GabrielB Napisano 27 Lipca 2020 Autor Napisano 27 Lipca 2020 (edytowane) W dniu 26.07.2020 o 09:48, durnykot napisał: W Manitou nie ma czegoś takiego jak serwis zerowy. W przeciwieństwie do RSa czy Foxa ,Manitou są zwykle dobrze zalewane . Wszystkie manuale są na stronie Manitou. jestem dość świeży w temacie, czyli jak nie zrobię od razu serwisu to przez najbliższy miesiąc nie muszę się bać ,że lagi mi się wytrą ? a właśnie da się jakoś rozpoznać czy jest dobrze zalany czy nie ? Edytowane 27 Lipca 2020 przez GabrielB Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 27 Lipca 2020 Mod Team Napisano 27 Lipca 2020 2 godziny temu, GabrielB napisał: jestem dość świeży w temacie, czyli jak nie zrobię od razu serwisu to przez najbliższy miesiąc nie muszę się bać ,że lagi mi się wytrą Nie musisz . Możesz jeździć bez obaw chyba ,ze będziesz dzień w dzień jeździł w bardzo dużym błocie lub na Saharze ( masa piasku ) . 2 godziny temu, GabrielB napisał: a właśnie da się jakoś rozpoznać czy jest dobrze zalany czy nie ? Nie bardzo. Jedyne co możesz zauważyć, to zła praca tłumika ( pokrętła na prawej goleni u dołu i na górze ). Jeśli zauważysz kompletny brak rekacji amorka na zmianę ustawień to może to oznaczać zbyt mało oleju. Jeśli prawidłowo ustawiony amorek nie wykorzystuje całego skoku ( nie sprawdzaj na parkingu tylko w czasie jazdy - np. amorek ugina się tylko do połowy skoku ) to możesz mieć za dużo oleju. Ważne jest to ,że pierwsze godziny jazdy ( ok 20-30h jazdy w terenie, nie na asfalcie ) to okres docierania amorka ,który może pracować nieco gorzej . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.