WojtekXD Napisano 20 Lipca 2020 Napisano 20 Lipca 2020 Chciałbym się podzielić informacją jak wygląda praca serwisu w sklepie rowerowym Jamróz mieszczącym się przy ulicy przedmiejskiej. Oddałem tam na przegląd zerowy 2 tygodniowy rower Giant Trance 1 - po około 1,5 tyg dostałem informację iż przerzutka SHIMANO XT M8100 jest uszkodzona i trzeba ją wymienić za około 420 zł. Sklep widnieje na stronie Giant jako autoryzowany punkt. Na pytanie dlaczego mam kupować nową przerzutkę skoro rower jest właściwie nowy otrzymałem informację iż rower nie został kupiony w rowery jamróz - dlatego ten sklep nie będzie realizował naprawy gwarancyjnej ( pomimo iż kwalifikuje się do takiej )- mogę tylko kupić nową. Po kontakcie z Giant Polska i uzyskaniu informacji iż mogę reklamować rower w dowolnym autoryzowanym punkcie giant dostałem informację że i tak nie ma sensu reklamować tej przerzutki z uwagi na rysy na jej obudowie - serwis zapewnia iż shimano na 100% odrzuci ewentualną naprawę. Po kolejnym kontakcie z Giant Polska zostałem skierowany do serwisu Giant w Płocku który to serwis bez użycia żadnych części zamiennych oczyścił - nasmarował i wyregulował tą przerzutkę - poprzez serwisanta otrzymałem także informacje iż rysy na obudowie ( chyba od trawy ) nie mają nic do ewentualnej naprawy gwarancyjnej. Po zapoznaniu kierownika ze sklepu Jamróz otrzymałem stek żali jak to niedobrze zrobiłem "nie dając się oszukać w serwisie Jamróz" Zdecydowanie nie polecam tego sklepu i serwisu - postąpili po prostu ochydnie - dodam że odbierając niesprawny rower z serwisu Jamróz zapłaciłem za tzw "pakiet brązowy"
Lawstorant Napisano 20 Lipca 2020 Napisano 20 Lipca 2020 No ładnie chcieli skosić. Rower widzę tak lekko 10k+? Masz kasę to co za różnica 400 zł, co nie? Ciekawe też co ma do tego shimano. Przy reklamacji całego roweru to Giant zajmuje się naprawą i shimano o niczym nie decyduje.
Gość Napisano 20 Lipca 2020 Napisano 20 Lipca 2020 Nie ważne czy serwis rowerowy, komputerowy czy warsztat samochodowy - standardy w Polsce wszędzie podobne.
Mod Team sznib Napisano 20 Lipca 2020 Mod Team Napisano 20 Lipca 2020 4 godziny temu, WojtekXD napisał: mieszczącym się przy ulicy przedmiejskiej. To może jeszcze w jakim mieście???
WojtekXD Napisano 21 Lipca 2020 Autor Napisano 21 Lipca 2020 Wczoraj kierownik sklepu M. P. oświadczył mi iż nie wiedział że autoryzowany serwis Giant - jakim sa rowery jamróz - musi podjąć się naprawy gwarancyjnej przy przeglądzie zerowym / lub jakimś innym gdyż nie czytał umowy z Giant Polska ponieważ jest długa ( 25 stron )
TheJW Napisano 21 Lipca 2020 Napisano 21 Lipca 2020 Napisz im jakąś opinię w google czy na FB jeśli mają, żeby się ktoś nie naciął... Wstyd, a wręcz jakieś nieporozumienie, żeby oficjalny dystrybutor nie znał warunków gwarancji producenta. Za długa umowa...matko i córko... Wyśmiał bym gościa prosto w twarz.
MarcinZmij Napisano 21 Lipca 2020 Napisano 21 Lipca 2020 Znam ten sklep. Serwis z łaski - przeplatany idiotycznymi żarcikami okrągłego kierownika - omijam szerokim łukiem. We Włocławku zamiast - ROWERY JAMRÓZ - lepiej zdecydowanie LIKE BIKE. Nie sądziłem że oprócz serwisu z łaski dochodzi próba oszustwa - bardzo niefajnie
inigo Napisano 24 Lipca 2020 Napisano 24 Lipca 2020 Dla mnie zdarzenie tzw gówno-burza, mam kontakt z tym sklepem od lat wraz z serwisem, nie zostawiłem tam 10T tylko więcej o conajmniej jedno zero,nie zgodze się z tymi opiniami ,gdyby nie ten sklep Rowery Jamróz w tym mieście nie byłoby gdzie kupić roweru i go naprawić,jeżeli pracownik popełnił błąd to najlepiej go zagazować a firme spalić, typowe polskie myślenie.Pewnikiem pracownik przeprosił za zaistniałą sytuacje a tu gromy z jasnego nieba, oszuści !! itp, walnijcie się w puste głowy i zacznijcie myśleć a najlepiej popytajcie o opinie ludzi ze środowisk cyklistów we Włocławku co myślą o serwisie Rowery Jamróz!!! a klubów rowerowych,triathlonowych w tym mieście jest wiele, amatorskich i profesjonalnych, więc tą gówno-burze traktuje jako chichot losu nie związane z prawdziwym profesjonalizmem sklepu Rowery - Jamróz działającym od 20 lat !!!
TheJW Napisano 24 Lipca 2020 Napisano 24 Lipca 2020 Oho, chyba właściciela odbyt zapiekł i robi dywersję na forum. Kończ waść, wstydu oszczędź. Swoją drogą wszyscy jacyś tacy nowi...
inigo Napisano 24 Lipca 2020 Napisano 24 Lipca 2020 ja nowy ty stary dobre! -przedstaw się na FB bo po zdjęciu widze że Janusz , a ja ADAM Hybryd
WojtekXD Napisano 24 Lipca 2020 Autor Napisano 24 Lipca 2020 6 minut temu, inigo napisał: Dla mnie zdarzenie tzw gówno-burza, mam kontakt z tym sklepem od lat wraz z serwisem, nie zostawiłem tam 10T tylko więcej o conajmniej jedno zero,nie zgodze się z tymi opiniami ,gdyby nie ten sklep Rowery Jamróz w tym mieście nie byłoby gdzie kupić roweru i go naprawić,jeżeli pracownik popełnił błąd to najlepiej go zagazować a firme spalić, typowe polskie myślenie.Pewnikiem pracownik przeprosił za zaistniałą sytuacje a tu gromy z jasnego nieba, oszuści !! itp, walnijcie się w puste głowy i zacznijcie myśleć a najlepiej popytajcie o opinie ludzi ze środowisk cyklistów we Włocławku co myślą o serwisie Rowery Jamróz!!! a klubów rowerowych,triathlonowych w tym mieście jest wiele, amatorskich i profesjonalnych, więc tą gówno-burze traktuje jako chichot losu nie związane z prawdziwym profesjonalizmem sklepu Rowery - Jamróz działającym od 20 lat !!! Nie oceniam zapotrzebowania Włocławka na usługi rowerowe, nie licytuję się kto wydał więcej w rowery jamroz. Opisałem konkretną sytuację w której próbowano mnie oszukać - mam całą sytuację udokumentowaną korespondencją z Giant Polska - pracownik nie przeprosił za zaistniałą sytuację wręcz przeciwnie. PS próbowałem się skontaktować z właścicielami w tej sprawie aby ją sprawnie wyjaśnić - niestety nie wydawali się tym zainteresowani.
inigo Napisano 24 Lipca 2020 Napisano 24 Lipca 2020 Tak na pewno doszło do oszustwa 148kpk,daj człowieku spokój bo śmiech na sali bez odbioru ! Teraz, WojtekXD napisał: Nie oceniam zapotrzebowania Włocławka na usługi rowerowe, nie licytuję się kto wydał więcej w rowery jamroz. Opisałem konkretną sytuację w której próbowano mnie oszukać - mam całą sytuację udokumentowaną korespondencją z Giant Polska - pracownik nie przeprosił za zaistniałą sytuację wręcz przeciwnie. PS próbowałem się skontaktować z właścicielami w tej sprawie aby ją sprawnie wyjaśnić - niestety nie wydawali się tym zainteresowani. Przy takim oszustwie i dowodach które posiadasz to nie pisz na forum tylko do Ziobry !
wkg Napisano 24 Lipca 2020 Napisano 24 Lipca 2020 Teraz, WojtekXD napisał: PS próbowałem się skontaktować z właścicielami w tej sprawie aby ją sprawnie wyjaśnić - niestety nie wydawali się tym zainteresowani. Po prostu utnij z nimi kontakty i nie wdawaj się w dyskusje. Tak to niestety w Polsce często wygląda ten "biznes" rowerowy. Wcześniej czy później i tak znajdziesz dobry niezależny serwis który będzie Ci robił przeglądy a w razie poważnych problemów uderzaj do Geanta.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.