SaMu25K Napisano 14 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 Witam mam problem, kupiłem kands comp-er za 1500 zł.. Po tygodniu poszedł do serwisu z powodu wadliwego suportu, problemów z napędem. W serwisie siedział miesiąc..... w tym czasie oglądałem się za różnymi innymi rowerami i zobaczyłem Rockridera St 540 w decathlonie. Mogę zwrócić Kandsa, pytanie brzmi czy jest sens oddać go i dopłacić 300 zł do Rockridera, nie znam się za bardzo na częściach i osprzęcie. Niemniej Decathlon oferuje mi dożywotnią gwarancję na ramę mostek i kierownicę, ma amortyzator hydrauliczny, dużo grubsze lagi, korbę 2 blatową z jakimś nowym sposobem mocowania nie na kwadrat... nie za bardzo wiem co i jak. Jeżeli ktoś znający się na temacie mógłby mi porównać te 2 rowery byłbym mega wdzięczny. Zaznaczę, rowerem jeżdżę z kolegami na wycieczki bardzo dużo po asfalcie, często po polnych dróżkach, więc boje się że napęd 2x9 z Btwina będzie średni na ulicę, chociaż ma blokadę czego brakuje mi w kandsie, ale dla tego pytam. Chciałbym trochę poskakać na rowerze itd. na kandsie bałem się to robić gdyż ma cieniutkie lagi i uginały się przy stoppie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 15 Lipca 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Lipca 2020 Nie wiem o co chodzi z tymi podlinkowanymi materiałami, ale jeśli to próba marketingu to trochę nieudolna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 15 Lipca 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Lipca 2020 Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany