Kacper500 Napisano 14 Lipca 2020 Napisano 14 Lipca 2020 Cześć wszystkim! Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem nowego roweru. Będzie głównie służył do dojazdów do pracy, około 20km dziennie. Myślałem nad rowerem Kands avangarde, ale kolega z forum zaproponował mi rower CALEDON DB DA. Niestety niema go aktualnie w sprzedaży, a szkoda. Zależy mi o jak największej niezawodności. Wiem że za taką cenę nie będę miał jakiegoś super osprzętu. Może polecicie mi jakiś fajny rower w takiej cenie? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Blueforce Napisano 14 Lipca 2020 Napisano 14 Lipca 2020 Cześć, np. taki ma dobre komponenty jak na klasę cenową, tarczowe hydrauliczne hamulce, korba w nowym standardzie hollowtech, amortyzator nienajgorszy, napęd też okhttps://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-cross/rower-indiana-cross-5-0-m19-czarny-brazowy kands avangarde ma korbę octalink, starszy standart podobno mniej sztywny- sam nie mam doświadczenia, poza tym bardzo podobny osprzęt do indiany, oba rowery mają bardzo wysoki stosunek jakość/cena.
MikeSkywalker Napisano 14 Lipca 2020 Napisano 14 Lipca 2020 A idź pan w **** z Indianami Może i osprzęt dobry, ale on nie jeździ. Jak zobaczyłem niedawno koła z roweru tej marki to zwątpiłem - tak luźnych szprych dawno nie widziałem. Na czymś musieli oszczędzić, i oszczędzili na tym na co mało kto zwraca uwagę kupując rower. A koła to w rowerze na dojazdy do pracy podstawowy parametr. @Kacper500 ja bym nie szedł w crossa. Jeśli rower ma być do codziennych dojazdów, do tego lekki to dużo lepiej sprawdzi się jakiś fitness. Mniejsza waga, sztywny widelec bezobsługowy, nie złapie luzów jak tanie amortyzatory, do tego nie będzie pochłaniał energii. Przy codziennym nabijaniu kilometrów docenia się takie rzeczy. Na rynku może być posucha z wieloma markami, tak się wszystko sprzedaje/sprzedało ale może coś jeszcze się trafi, np. Trek FX 2 Disc, tego znam, wiem że wygodny.