gyrill Napisano 14 Lipca 2020 Napisano 14 Lipca 2020 Siemka. Przeżyłem dziś stan bliski udaru po tym jak próbowałem przeprowadzić linkę z pancerzem wewnątrz ramy Krossa. Trochę śmiesznie, trochę poważnie kilka słów o tym i co rozważam dalej. Otóż zbiegają się w suporcie. Są w żaden sposób nie przygotowane do prowadzenia pancerza wewnątrz, może poza faktem że rurka dolna ma otwór na wprowadzenie przewodu. Trudno jednak ten przewód wyprowadzić i zgiąć w suporcie ponieważ wszystkie krawędzie wewnątrz są nieoszlifowane. Ten fakt w połączeniu z dość ostrym katem skrętu pancerza spowodował że przy pierwszej próbie udało mi się oskalpować jeden pancerz. Dodatkowo, serwis sztycy wymaga demontażu korby i suportu. Rozważam więc nawiercenie ramy w dwóch miejscach i puszczenie linki częściowo wewnątrz a częściowo na zewnątrz jak w np. Octane One Prone. Miałem te ramę i tam było bardzo łatwo puścić przewód. Macie jakieś opinie w temacie? Szukam śmiałka który mnie od tego pomysłu odwiedzie Czy konstrukcja może jakoś zasadniczo się osłabić? Gwarancja już i tak minęła.
Dokumosa Napisano 14 Lipca 2020 Napisano 14 Lipca 2020 Bo ta rama nie jest przystosowana do wewnętrznego prowadzenia przewodu do sztycy. Przy takim promieniu gięcia tylko sztyce z hudrauliczną manetką będą jako tako działać. Możesz rozważyć wypuszczenie przewodu z dolnej rury razem z linką do przerzutki i zrobić odpowiedni otwór w rurze nad suportem od strony koła.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.