IP68 Napisano 9 Lipca 2020 Napisano 9 Lipca 2020 Cześć, Jak sądzicie, czy rower Unibike Mission z kołami 27,5 stanowi wdzięczny obiekt chwilowej adaptacji na maszynę bardziej crossową. Czy gdybym dodał do niego bagażnik i założył możliwe cienkie opony (no właśnie jaki rozmiar optymalnie) to sprawdziłby się na trasie Green Velo? Trafiłem dziś samochodem na odcinek podlaski i jestem urzeczony, a jednak nie uprawiam sakwiarstwa, a raczej bikepacking w dość trudnym miejscami terenie. Chciałbym spróbować czegoś nowego niekoniecznie kupując od razu rasowy rower trekkingowy. Jak sądzicie, czy da się podejść tak do tematu?
Gość Napisano 9 Lipca 2020 Napisano 9 Lipca 2020 Czemu nie? Opony 1,5 semislicki i jedziesz. Wszystko zależy ile chcesz zrobić tych km.
IP68 Napisano 9 Lipca 2020 Autor Napisano 9 Lipca 2020 Nie mam presji na km. To rower syna, (Shadow, nie Mission, ale żadna różnica). Młody ma 11 lat, więc nie rzucamy się na trzycyfrowe dystanse dzienne. Dzięki za odpowiedź. Jeden rower mam ogarnięty, teraz muszę wymyśleć coś dla siebie.
FigoiFago Napisano 10 Lipca 2020 Napisano 10 Lipca 2020 W zeszłym roku przejechałem odcinek Elbląg-Suwałki, a rok wcześniej z Łap pod Białymstokiem do Suwałk na corssie Unibike'a z oponami 28x1,6. Nie było źle, ale oczywiście gdybym miał 28x1,75 to pewnie komfort byłby lepszy.
IP68 Napisano 10 Lipca 2020 Autor Napisano 10 Lipca 2020 Na wczesnym etapie planowania w jakim się znajduję, myślę by zacząć od południa. Pewnie nie w tym roku, bo na ten już cele postawione i w trakcie realizacji. Zbieram wywiad, przesłuchałem kilku rowerzystów na szlaku i wiem, że nawierzchnie bywają zróżnicowane. Nie mniej na "góralu" nie spotkałem nikogo.
wojtasin Napisano 10 Lipca 2020 Napisano 10 Lipca 2020 Ej, fragmenty jechałem na mtb, raz z mezcalami, raz z specami trigger, ale ja często opuszczałem szlak
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.