Gość Napisano 2 Lipca 2020 Napisano 2 Lipca 2020 Zakładam nowy temat, bo już mnie ten amorek zaczyna z lekka wkurzać. Pisałem w innym wątku o problemach ze sterowaniem blokadą z kierownicy. Powodem byla niedokładnie obrobiona fabrycznie główka bolca wsuwanego w goleń z blokadą. W zeszłym tygodniu jak wracałem z przejażdżki złapała mnie straszna burza i ulewa. Jechałem chyba z pół godziny w deszczu. Wczoraj wyjechałem na kolejną przejażdżkę i blokada nie działa - dźwignia nie chce sie przesuwać. Odkręciłem korek amorka i sworzeń blokujący nie dawał się wcisnąć. Jednak miałem przy sobie olej do łańcucha. Kapnąłem kilka kropel i wreszcie sworzeń ustąpił. Po jakiejś godzinie blokada zaczęła wreszcie działac jak trzeba. Czy to tylko ja mam tali felerny egzemplarz widelca? Sama amortyzacja działała ale na wszelki wypadek psiknę na golenie smarem Cytuj
dovectra Napisano 2 Lipca 2020 Napisano 2 Lipca 2020 Sztywne uszczelniacze powodują brak odporności na deszcz Cytuj
Blueforce Napisano 2 Lipca 2020 Napisano 2 Lipca 2020 Ogólnie te najtańsze suntoury mają słabą odporność na deszcz, można zakładać gumy od motorynki albo szeroką dętkę na golenie górne. Cytuj
Gość Napisano 2 Lipca 2020 Napisano 2 Lipca 2020 (edytowane) Teraz, Blueforce napisał: można zakładać gumy od motorynki Cena zachęcająca https://gmoto.pl/guma_teleskopu,56691.html Ale od góry chyba nie osloni. Może prezerwatywę naciągać na korek blokady? Edytowane 2 Lipca 2020 przez Thomlodz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.