Jakub_Kuba Napisano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 Witam, posiadam od paru miesięcy amortyzator Sr suntour Durolux R2C2 Boost 36 bodajże z 2017 roku lub 2018. Po wyciągnięci tokenów z komory powietrznej i powiększeniu skoku (wyciągając tokeny ze sprężyny). Niestety mimo tej zmiany amor ugina się o jakieś 100mm. Czy to jest wada, jakaś podkładka czy po prostu ten amortyzator tak działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Nie rozumiem twojego pytania !! ""Niestety mimo tej zmiany amor ugina się o jakieś 100mm"" napisz tu konkretnie o co chodzi !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub_Kuba Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 (edytowane) podczas jazdy na rowerze amortyzator chodzi dobrze, ale niestety jego skok nie jest wykorzystany w całości, podczas wyciągania tokenów, napompowałem około 60-70 psi (tyle ile pod moją wagę) okazało się że czułem blokadę. Amortyzator szedł do 120-140mm dalej już czułem blokadę, Jakby amortyzator w tym miejscu miał koniec swojego skoku. Mogę nagrać film lub wysłać zdjęcie w jakim miejscu jest ta "blokada" aktualnie jeżdżę na 90psi Edytowane 26 Czerwca 2020 przez Jakub_Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub_Kuba Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 (edytowane) Amortyzator bez powietrza. W miejscu oringu jest blokada, dalej amortyzator nie idzie. Akurat z tymi amortyzatorami mam małą wiedzę, ale wydaję mi się że ta "blokada" jest spowodowana przez jakiś element lub jej brak w sprężynie. Skok 180mm Edytowane 26 Czerwca 2020 przez Jakub_Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub_Kuba Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 (edytowane) Nie jestem pewno z którego roku amor. 2016 lub 2018, bo chyba w 2017 nie były robione. Edytowane 26 Czerwca 2020 przez Jakub_Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Odpowiedź jest prosta. Olej z dolnych lag dostał ci się do tłumika. Wystarczy uszczelkę wymienić, zalać świeżym olejem i go odpowietrzyć. Mogę ci to zrobić gdybyś chciał 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub_Kuba Napisano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 (edytowane) 2 godziny temu, ACTIVIA napisał: Odpowiedź jest prosta. Olej z dolnych lag dostał ci się do tłumika. Wystarczy uszczelkę wymienić, zalać świeżym olejem i go odpowietrzyć. Mogę ci to zrobić gdybyś chciałbyś Jak wygląda ta uszczelka i czy można ją u cb kupić ? To jest jakaś specjalna uszczelka czy zwykły oring ? Plus pytanie. Można tak dalej jeździć ? czy można zepsuć tłumik. Plus Pytanie Jaki ten olej do tłumika. Widziałem ten film. Czy można użyć bardziej gęstego oleju ? 5w/15w? Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Jakub_Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Czym gęściejszy olej tym szybciej się będzie grzał oraz powodował mocne syczenie podczas pracy. Uszczelki mam lecz nie są to oringi. Samemu nie dasz radę tego zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub_Kuba Napisano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 (edytowane) A można u ciebie kupić taką uszczelkę ? Można zdjęcie ? A jeżeli bym wymienił tej olej i dał śladową ilość oleju pod gąbki. Oczywiście nie zalewam dolnych lagów.. Czyżby chodziło o tą część ? Tłumik ze zdjęcia wydaje mi się że jest z nowszych modeli Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Jakub_Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Mam uszczelki lecz końcówkę przerabiam na tokarce. Ponadto czy wiesz jak odpowietrzyc ten tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub_Kuba Napisano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Niestety Nie Czyli jeżeli bym wymienił olej jak w filmie, uszkodził bym tłumik ? A Jaki byłby kosz naprawy tego i sprawdzenie amora czy nie ma żadnych uszkodzeń ? Wymiana Oleju w tłumiku, wyczyszczenie, nasmarowanie gąbeczek itp ? Niestety koszty to rzecz które mocno chcę ominąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub_Kuba Napisano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 (edytowane) Też wiem że jak wyśle wam amortyzator to lepiej zrobiony nie będzie, lecz bolą mnie koszty naprawy i wysyłki. Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Jakub_Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba234 Napisano 17 Września 2022 Udostępnij Napisano 17 Września 2022 mam ten sam problem tylko o mnie coś jeszcze stuka po ugięciu amorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 18 Września 2022 Udostępnij Napisano 18 Września 2022 Sprawdź, czy po wykręceniu tłumika i spuszczeniu powietrza wicelec ugina się w pełni. Jeśli tak, to winny jest tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 18 Września 2022 Udostępnij Napisano 18 Września 2022 @kuba234 Jeśli zalewałes dolne lagi to prosta odpowiedż. Dostał ci się nadmiar oleju do tłumika co spodowało podniesienie sie tego aluminiowego tłoczka co rozdziela powietrze od oleju. Powoduje to problem stukania oraz niemożliwość wykorzystania pełnego skoku Trzeba wymienić uszczelnienie kartridża, zalać świezym olejem i odpowietrzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.