Kupiłam 2 tygodnie temu przez Internet rower Kross LEA i jechałam nim zaledwie 3 razy - wczoraj wydarzyła się bardzo dziwna rzecz. Jadąc drogą rowerową przy zmianie przerzutek usłyszałam trzask, zgrzyt i nagle zablokowało się tylne koło. Zębatka przy tylnym kole wygięła się, łańcuch się powyginał. Zgłosiłam reklamację do sklepu internetowego i otrzymałam odpowiedź, że to "hak się wygiął i nie podlega reklamacji".
Jestem w szoku wydałam 2100 zł i po 2 tygodniach nie mogę jeździć.
Pytanie
Gość Karolina
Bardzo proszę o pomoc.
Kupiłam 2 tygodnie temu przez Internet rower Kross LEA i jechałam nim zaledwie 3 razy - wczoraj wydarzyła się bardzo dziwna rzecz. Jadąc drogą rowerową przy zmianie przerzutek usłyszałam trzask, zgrzyt i nagle zablokowało się tylne koło. Zębatka przy tylnym kole wygięła się, łańcuch się powyginał. Zgłosiłam reklamację do sklepu internetowego i otrzymałam odpowiedź, że to "hak się wygiął i nie podlega reklamacji".
Jestem w szoku wydałam 2100 zł i po 2 tygodniach nie mogę jeździć.
Może jest ktoś w stanie mi pomóc?
22 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.