mateuszhamrot Napisano 21 Czerwca 2020 Napisano 21 Czerwca 2020 Witam . Chciałbym kupić pierwszy rower elektryczny . Zależy mi na takim który posiada dużo mocy , znalazłem o to takie ogłoszenie https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-1500w-50-km-h-rockrider-27-5-9030169837 . Proszę was o opinie podzespół i czy warto kupić taki rower , ponieważ nie znam się w ogóle na tym temacie . Dziękuję z góry i pozdrawiam . Cytuj
seraph Napisano 21 Czerwca 2020 Napisano 21 Czerwca 2020 A wiesz, że to już jest motorower, a nie rower mimo, że tak wygląda? Cytuj
mateuszhamrot Napisano 21 Czerwca 2020 Autor Napisano 21 Czerwca 2020 Mam tego świadomość . Jednakże pytałem o coś innego. Cytuj
WaGiant Napisano 21 Czerwca 2020 Napisano 21 Czerwca 2020 Skoro masz świadomość że to nie rower dlaczego pytasz na forum rowerowym ? A trochę bardziej w temacie , po takich przeróbkach zapomnij o dożywotniej gwarancji na cokolwiek , w ogóle o jakiejkolwiek gwarancji . Sprzedający ludzi w konia robi . Cytuj
Ogniomistrz Napisano 27 Czerwca 2020 Napisano 27 Czerwca 2020 Jeżeli chcesz jeździć po trasach mtb to całkowicie odradzam. Przez jakiś czas miałem coś takiego . Kompletnie zaburzona trakcja skutkująca fatalnym prowadzeniem nawet na mniej wymagających singlach. Silnik 1,5KW ( najprawdopodobniej bezprzekładniowy hub) na trasie mtb jest słabszy niż centralny napęd o mocy 250W wyposażony w przekładnię i wspomagany dodatkowo przerzutką roweru. Nie ma w ogóle co porównywać. Lepiej dołożyć i kupić taki rower:https://www.olx.pl/oferta/focus-jam2-elektryczny-rower-gorski-shimano-steps-CID767-IDFkokW.html . Mam wersję full. Zupełnie inna jazda. Cytuj