Jurcyk Napisano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2020 W grudniu 2019 kupiłem nowy rower Specialized Chisel Comp , już w początkowych jazdach dawał o sobie znać amortyzator RS Judy Gold postukiwaniem na wyboistych drogach. Problem narastał a w serwisie jakby go nie było, serwisanci po krótkim postukaniu przednim kołem o glebę stwierdzali prawidłowe działanie amorka. Wiosną zacząłem więcej jeździć w terenie i to stukanie nie dawało mi spokoju, aż w końcu przed 3 tygodniami oddałem rower do reklamacji. Sam amortyzator jak i jego obsługa gwarancyjna to najgorsze standarty z jakimi się spotkałem w sensie wydłużajacego się czasu oczekiwania i niejeżdżenia w tak pięknym okresie sezonu.Tak prawdę pisząc ta awaria powinna być dostrzeżona już przy przęglądzie zerowym i w tym czasie wyeliminowana, a był to luty. Przestrzegam przed tym sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2020 Ktoś tu chyba na siłę szuka gównoburzy Zastrzeżenia można mieć jak już do serwisu Speca, a nuż trafił Ci się jakiś wadliwy egzemplarz widelca i powinni go naprawić/wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leoms Napisano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2020 Ja ujeżdżam Judy Gold i jakoś nie mam zastrzeżeń. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2020 Tyle, że tu raczej widzę uwagę do serwisu a nie samego amortyzatora. Zawsze może zdarzyć się trafiony. I to nie pierwszy taki post nie o jedynym sprzedawcy. I nie dziwię się zdenerwowaniu - takie rzeczy powinno się załatwiać od ręki - stwierdzenie wady - umówienie na termin naprawy i wymiany, dzień czy dwa bez roweru i po problemie. Tu niestety jest ten problem, że podejście sprzedawców zmienia się drastycznie w momencie przyjęcia zapłaty za rower - po zapłacie tracisz trzymanie a wiadomo - sprzedawca bez trzymania to sprzedawca zdziczały. 2, 3 tygodnie bez roweru w sezonie po tym całym maseczkowo-leśnym cyrku to nieszczęście a dla kogoś, kto trenuje to praktycznie odmięśnienie i strata sezonu :/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurcyk Napisano 16 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2020 Moim zdaniem powrót Judy już z powietrznym tłumieniem jest zapewnieniem podaży tańszych amotyzatorów przeznaczonych do popularnych modeli rowerów bez zapewnienia dostatecznej jakości, taka masówka. Nie miałem żadnych problemów nawet z tańszym RST F1 RST. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Nowe amortyzatory niekiedy wymagają serwisu zerowego, bo z fabryki wychodzą nieprawidłowo nasmarowane (za mało oleju, za mało lub za dużo smaru w sprężynie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurcyk Napisano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 To jest skandal , wczoraj odebrałem rower z serwisu z nieruszonym amorem, ponoć brak części zamiennych i podobno mam dostać nowy amortyzator jak przyjdą do serwisu Rock Shoxa.Cóż będę się dalej telepał na nowym rowerze który jeździ gorzej niż 7 letni GT żony z Sunturem XCT ,no bo ja nie znoszę jak coś stuka podczas jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Ciesz się, że możesz jeździć i że dostaniesz nowy : ) W sumie jak mają grzebać to lepiej, że wymienią. Ja bym jeszcze dopytał czy nie mógłbym dopłacić do Reby - teraz są tanie te z blokadą na goleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurcyk Napisano 20 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 14 minut temu, wkg napisał: Ciesz się, że możesz jeździć i że dostaniesz nowy : ) W sumie jak mają grzebać to lepiej, że wymienią. Ja bym jeszcze dopytał czy nie mógłbym dopłacić do Reby - teraz są tanie te z blokadą na goleni. Oczywiście, że pytałem ale nic z tego a raczej tego strucla Judy dobrze nie sprzedam;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 No nie wiem, tak patrzę, że nowe chodzą powyżej 1000 a Reba 1500. Nigdy nie wiadomo co nam się na dobre nie obróci Umówmy się - Reba to nie jest szczyt marzeń ale działa, trudno ją zajechać, tania w eksploatacji, sztywna, lekka i robi swoje. U mnie po 21 tkm w środku jak nowa, kurzówki oryginalne. Liści nie wybiera jak Fox ale za swoją cenę moim zdaniem jest całkiem niezłym złotym środkiem. Ramę masz niezłą, ja bym zmieniał bez wahania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurcyk Napisano 16 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2020 Dopiero dzisiaj oddałem rower do zmiany amora, po informacji ze sklepu. Z uwagi na popularność tego amortyzatora uważam ,że serwis RS jest do bani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.