jahoo84 Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Koledzy i koleżanki proszę o pomoc.... Niedawno kupiłem Garmina edge 820 od samego początku miałem problem z synchronizacją i łącznością przez bluetooth, telefon z jakim łączę garmina to samsung s10 z androidem 10 , aplikacja garmin connect w wersji 4.31 oraz zakładam że urządzenie się zaktualizowało samo ponieważ kojarzę na samym początku jakąś aktualizacje na urządzeniu. Problem polega na tym że żeby garmin był połączony z telefonem to muszę przed każdą jazdą parować od nowa urządzenia ,inaczej się nie połączy. Co ciekawe codziennie rano wchodząc do samochodu gdy telefon łączy się z zestawem głośnomówiącym wyskakuje komunikat z aplikacji Garmin connect "rozwiąż problem z połączeniem bluetooth" i trzy kroki jak mam to zrobić , oczywiście to nic nie daje... W tym czasie garmin jest dalekoooo od samochodu i jest wyłączony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Ciekawy probem, tez mam s10, od lat uzywam GC (wczesniej na s7) i nigdy nie musialem nic parowac wiecej niz raz... moze to zobacz -> Cos tam namieszali bo i na stronei jest manual ... https://suport.garmin.com/en-GB/?faq=gz3MvGVPAcAsDXkTPknQVA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 3 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 No ciekawy jestem... parowałem to trochę inaczej, wszystko inicjowałem telefonem... przyjadę do domu to obadam mam nadzieje że to pomorze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 ciekawe ze ten GC tak smieci w systemie, ze po podlaczeniu samochodu sa jakies konflikty ... u mnie z s10 samochody dzialaja perfekto... chociaz przyznam szczerze iz Android auto to troche rozczarowanie no ale dobra ok dziala, Google maps jest wiec powiedzmy ze jest OK . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrisK Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Zdecydowanie coś namieszali, bo mojemu się pozajączkował czujnik kadencji z czujnikiem prędkości. Wczoraj próbowałem przed jazdą to ogarnąć i sobie odpuściłem, bo sie uparł, że będzie wszystko czujnikiem prędkości. Problem z łącznością też zaliczyłem kilka dni temu, ale po odłączeniu od "rozparowaniu" i sparowaniu od nowa i pełnej kofig. wszystko do normy wróciło i jest spokój. Też w ostatnich dwóch tyg. się mi ze dwa razy powiesiły czujniki tętna i kadencji. Dopiero restart garmina im pomagał. Wiec zdecydowanie coś poprawiają, żeby żyło się lepiej i wyszło jak zwykle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Też mi się coś wykrzaczyło jakiś tydzień temu. Brak połączenia z telefonem, wypluwalo ciagle, że mam mieć wersje GC co najmniej 4.5 (dla niewtajemniczonych obecna wersja 4.31 jest nowsza niż 4.5, logika xD). Po przywróceniu garmina do ustawień fabrycznych, "zapomnieniu" połączenia w telefonie w końcu się sparowały ponownie ale dopiero po łączeniu się z poziomu garmina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steve69 Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 Sprawdźcie panowie, którą wersję softu mają wasze komputerki. Parę tygodni temu Garmin wypuścił aktualizację firmware do Edge 820 o numerze 12.30, która okazała się totalną porażką - problemy z parowaniem urządzeń, zrywanie połączenia, niezapisywanie aktywności itp. Pod naporem krytyki użytkowników wypuścili następną poprawkę o numerze 12.40, która de facto była wersją 12.20. Chodziło o szybkie naprawienie wadliwego działania Edge 820. Trochę to poprawiło pracę 820, ale nie do końca. 3 tygodnie temu ukazała się następna wersja - 12.50. 820 zaczął wreszcie działać tak jak należy, choć niektórzy użytkownicy nadal raportowali kłopoty z łącznością. Pewnym rozwiązaniem okazał się być reset urządzenia do ustawień fabrycznych i ponowne parowanie z czujnikami prędkości, kadencji, i innymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 4 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Jak w takim razie zaktualizować go do wersji 12.50, wchodząc w aktualizacje w urządzeniu pokazuje że oprogramowanie 12.40 jest aktualne i nic nowszego nie ma ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steve69 Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Podłączyć do komputera, uruchomić "Garmin Express", sprawdzić aktualizację oprogramowania. lub Ustawić w Edge 820 połączenie z siecią WiFi - powinien wtedy sam znaleźć aktualizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 4 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Dobra, sam zaskoczył Idzie aktualizacja : D ciekawy jestem .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steve69 Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Tutaj można się dowiedzieć trochę więcej: https://forums.garmin.com/sports-fitness/cycling/f/edge-820 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steve69 Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Pech jakiś. Okazuje się, że po przejściu na firmware 12.50 nie działa LiveTrack na moim Edge 820 (dzisiaj chciałem go odpalić). Uruchamiam go w Garmin Connect Mobile, otrzymuję poprawny komunikat zarówno na 820 jak i na smartfonie, a jednak nie widać na mapie na stronie www mojej pozycji. Każda próba podglądu kończy się komunikatem: "Brak sygnału. Spróbuj ponownie nawiązać połączenie". No ale przecież urządzenie jest poprawnie sparowane ze smartfonem - synchronizacja danych przebiega bezproblemowo, sam Garmin "widzi" satelity, komunikacja ze smartfonem jest, bo każdy SMS, e-mail czy wiadomość z Messengera jest od razu pokazywana na wyświetlaczu 820. Na poprzednich firmware (12.10 , 12.20 , 12.30 , 12.40) LiveTrack działał tak jak trzeba. Zawiodłem się bardzo na programistach z Garmina. Co zmiana to nowe problemy. :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 5 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 A już miałem pisać ze jest bajka bo telefon łączy się z garminem bezproblemowo .... :/ sprawdzę Live Track w weekend i dam znać czy u mnie też jest problem .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 17 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2020 I jest nadal kiepsko, ostatnie dwie jazdy to 20 min stracone na połączenie garmina z telefonem , już mi ręce opadają i złość wzbiera żeby wysmarować soczystego maila do pomocy technicznej .... Teraz nie pomagają restarty urządzeń przed połączeniem, trzeba usuwać połączenia i robić operacje od nowa... paranoja 1200 zł wydane na coś co nie spełnia jednej z podstawowych funkcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steve69 Napisano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2020 U mnie LiveTrack ożył. Zaktualizowałem Garmin Connect Mobile do najnowszej wersji (4.31.1 - pokazała się jakieś 5 dni temu). Po tej operacji wszystko wreszcie działa tak jak trzeba (tętno, prędkość&kadencja, kontrola świateł, łączność ze smartfonem, LiveTrack). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2020 Prawdę mówiąc jak porównuje działanie Garmina do Stravy (wersja jeszcze obsługująca czujniki) i Endomondo to jest lepszy o lata świetlne. Heheh ... sprawdziłem Live Track - u mnie też działa. Trochę dziwne, że wysyła linki tylko na maile a nie SMS-em ale OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 2 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 Problem rozwiązany.... dostałem aktualizację na s10 i po niej urządzenia łącze się ze sobą od strzała. Od paru jazd mam jednak problem, co jakiś czas dajmy na to 15 min wyświetla mi się komunikat na garminie że język w urządzeniu jest nie zgodny z telefonem , nie jest to słowo w słowo ale coś w ten deseń , czy ktoś miał taki problem , oczywiście język w telefonie oraz G jest ustawiony Polski.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.