Skocz do zawartości

[Narrow Wide 38T] Skaczący łańcuch

GrzesiekCzesiek

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Mam problem z łańcuchem bądź kasetą lub zębatką. Sam nie wiem. Rower był na serwisie takim wstępnym regulacja hamulców, wymiana linek, i regulacja przerzutek.
Kaseta według mnie wygląda na ok. powiedzieli mi nawet tak w serwisie. Łańcuch nie przyjemnie skacze na wyższych biegach. od ok 4,5 w górę. nie zmienia on położenia a tylko tak jakby łańcuch nie wchodził na zębatke kasety i zaraz potem wskakiwał na nią. 
Filmik krótki z skoku <----
zębatka <----
kaseta <----
chciałbym w miare tanio to zrobić bo nie zamierzam skakać na rowerze tylko jazda po mieście.

20 godzin temu, seraph napisał:

Kaseta wygląda dobrze. Sprawdź czy wszystkie ogniwa łańcucha są luźne, bo to wygląda jakby w jednym miejscu nie chciał się złamać.

Rozruszaj sztywne miejsce w palcach, albo poluzuj pin skuwaczem.

@seraph dzięki problem prawdopodobnie znaleziony. Nie znam się ale to jest właśnie wina pina. bardzo ciężko chodzi
teraz pytanie hah. Nie mam skuwacza a z tego co widziałem łańcuch nie ma spinki (nie wiem czy to ma jakieś znaczenie) jakimś kluczem to odkręcić typu imbus ? 

Imbus do łańcucha?

Jeśli łańcuch nie ma spinki to go bez skuwacza nie zdejmiesz. Jeśli nie da się rozruszać ciasnego miejsca w palcach to podskocz do serwisu niech Ci poluzują pin skuwaczem, bo to trwa minutę. Mogą Ci nawet go rozkuć i spinkę wstawić dla wygody.

49 minut temu, seraph napisał:

Imbus do łańcucha?

Jeśli łańcuch nie ma spinki to go bez skuwacza nie zdejmiesz. Jeśli nie da się rozruszać ciasnego miejsca w palcach to podskocz do serwisu niech Ci poluzują pin skuwaczem, bo to trwa minutę. Mogą Ci nawet go rozkuć i spinkę wstawić dla wygody.

Dzięki wielkie za pomoc. Gdyby nie ty to kupiłbym nową kasete a nawet korbe. Jutro podskoczę do serwisu mam nadzieje, że już będzie ok wszystko.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.