Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, 

Mam możliwość zakupu w podobnej cenie Eskera 6.0 i Fuji Jari 1.1. Nie mogę się zdecydować, moglibyście mi doradzić, który z rowerów jest lepszy? Początkowo chciałem kupić MTB, wpadł mi w oko Merida Big Nine 500 Lite ale z powodu przeznaczenia roweru głównie do miasta i na weekendowe wycieczki gravel wydaje się bardziej wydajnym rozwiązaniem. Co uważacie? Z góry dzięki za pomoc.

Napisano

Patrząc pod kątem użytkowania zgodnie z przeznaczeniem lepiej wypada esker ze względu na napęd.

Jeśli masz zamiar jeździć tym po mieście to weź ten, który Ci się bardziej podoba.

Napisano

Jeśli mowa o Eskerze z 2020 to ma zaletę w postaci przerzutki GRX ze sprzęgłem, która lepiej stabilizuje łańcuch w terenie. Esker 2019 ma 105'kę tak jak i Fuji.

Z drugiej strony Fuji ma (moim zdaniem) zgrabniejszą ramę i według danych katalogowych jest zauważalnie lżejszy. 

Napisano

Dzięki za odpowiedzi. A w zakresie cenowym Eskera 6.0 warto jeszcze brać jakiś gravel pod uwagę? 

kellys soot 50, cube nuroad race? merida Silex 400? specjalized diverge? jakiś model Rondo?

Muszę przyznać, że nie jestem fanem wyglądu Marin ale może też warto rozważyć?

Napisano

Soot technicznie to samo co esker, cube również. Silex jest na słabszej, 10 rzędowej wersji grx'a, też wystarczy ale musiałby być odpowiednio tańszy. Diverge pod względem osprzętu dorównuje eskerowi dopiero w wersji comp e5 czyli katalogowo 9300. Marina zbytnio nie ogarniam a z rondo można wybrać coś fajnego ale licz się z tym, że robią rowery bardziej nastawione na sportową jazdę niż wycieczki

Napisano

Dzisiaj otrzymałem następującą ofertę na rowery Fuji Jari:

 

Fuji JARI 1.3 2020 - 5200 zł

Fuji JARI 1.5 2020 - 4250 zł

 Fuji JARI Carbon 1.3 2020 - 7800 zł 

Czy, któraś z tych ofert Waszym zdaniem jest atrakcyjna na tle konkurencji? 

Napisano
  W dniu 25.05.2020 o 23:40, wkg napisał:

Poprosiłbym jeszcze o ofertę na: https://rower.com.pl/fuji-jari-1-1-1765289

Rozwiń  

Sytuacja się trochę zmieniła. Na 1.5 musiałbym czekać miesiąc więc sprzedawca zaoferował mi Fuji Jari 1.3 2020 za 4500zł, stwierdziłem, że to dobra cena i złożyłem rezerwację. 

Dzisiaj natomiast byłem w sklepie, w którym mają Fuji Jari 1.1 Gold ale nie chcą zejść niżej niż 7500zł. 

W tej sytuacji chyba nie warto dopłacać 3000zł?

Napisano (edytowane)

To wielka różnica w cenie. Apex w 1.3 ma trochę wąski zakres przełożeń i mechaniczne hamulce - jak Ci wystarczy to bym brał.  Ale ten Gold śliczny jest : )  ja bym obdzwonił wszystko co znajdę i spróbował taniej ale 3k to wielka rożnica :/

Edit: Ja bym jednak wolał 1.5 od 1.3 i zupełnie odpuścił rocznik. 

Edytowane przez wkg
Napisano
  W dniu 30.05.2020 o 11:05, wkg napisał:

To wielka różnica w cenie. Apex w 1.3 ma trochę wąski zakres przełożeń i mechaniczne hamulce - jak Ci wystarczy to bym brał.  Ale ten Gold śliczny jest : )  ja bym obdzwonił wszystko co znajdę i spróbował taniej ale 3k to wielka rożnica :/

Edit: Ja bym jednak wolał 1.5 od 1.3 i zupełnie odpuścił rocznik. 

Rozwiń  

1.1 podoba mi sie najbardziej ale NIGDZIE nie ma dostepnego rozmiaru 56 albo 58. W sklepie rowerowym pewnie mają teraz dobry okres bo nie próbowali nawet dalej negocjować poniżej 7500zl, a jestem pewien że mają jeszcze możliwość zejścia z ceny. 

Napisano
  W dniu 31.05.2020 o 22:11, wkg napisał:

A ile Ty masz wzrostu ? Fuji ma nieco zawyżoną rozmiarówkę. Na 177 mi 54 pasuje. Obdzwoniłeś wszystko ?

 

Rozwiń  

Obdzwoniłem i znalazłem w jednym ze sklepów 1.1 ale z 2018. Oferują go za za 7999zl...jak on wypada w porównaniu do 1.1 z 2020?

Mój wzrost to 185 więc bardziej w kierunku 58 niż 54 idę bo już jechałem na 56. 

https://rower.com.pl/fuji-jari-1-1-968882

Napisano

Głównie napędem 1x. Trochę mniej pojemny, gorsze stopniowanie.  To samo hamulce SRAMA. Nic o nich  ine wiem. Sztyca podsiodłowa karbon. Malowanie.

Z pewnością będzie lżejszy. Moim zdaniem brzydszy ale moja pierwsza szosa była w kolorze mniej więcej Jari 1.1 z 2019 to nie jestem obiektywny : )     

Napisano
  W dniu 1.06.2020 o 08:27, wkg napisał:

Głównie napędem 1x. Trochę mniej pojemny, gorsze stopniowanie.  To samo hamulce SRAMA. Nic o nich  ine wiem. Sztyca podsiodłowa karbon. Malowanie.

Z pewnością będzie lżejszy. Moim zdaniem brzydszy ale moja pierwsza szosa była w kolorze mniej więcej Jari 1.1 z 2019 to nie jestem obiektywny : )     

Rozwiń  

Właśnie nie jestem fanem tych niebieskich wstawek. Cena katalogowa była wysoka bo ponad 12 000 zł. Pewnie przez waśnie elementy jak sztyca, sram force...

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.