Gość Matt Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 Witam, Kompletnie nie znam się na rowerach co zaprowadziło mnie to Was, jestem pewny, że znajdą się osoby które zechcą pomóc w wyborze roweru dla grubasa Mam 187cm wzrostu, moja waga to (w zależności od roztrenowania) 93-110kg, typ roweru na którym mi zależy to MTB, przedział cenowy 2000-2500zł. Rower do jazdy rekreacyjnej, co prawda chciałbym aby posłużył kilka lat. Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Svven Napisano 22 Maja 2020 Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 Siema podobne się do tematu, bo podobnie szukam, ale mam 182 cm wzrostu, 83 kg, szukam MTB -- głównie do jazdy rekreacyjnej, czasami jazda po lesie, górach czy jakiś dzikich piaskowych terenach (czasami -- czyt. 6 razy w roku) poszukuje dobrej jakości do ceny, maksymalny budżet to 2500 zł +- 100 zł dziękuję z góry za propozycje ps. fajnie jakby ważył 13-14 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Svven Napisano 22 Maja 2020 Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 Zapomniałem dodać, interesują mnie opony 27,5 i 29 cala. Szczerze nie wiem które brać do jazdy głównie rekreacyjnej. Które by były lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Svven Napisano 24 Maja 2020 Udostępnij Napisano 24 Maja 2020 https://allegro.pl/oferta/crossowy-kross-evado-6-0-m-19-cali-deore-meski-8338926111 Czy taki rower jest dobry w stosunku cena do jakości? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
Gość Matt
Witam,
Kompletnie nie znam się na rowerach co zaprowadziło mnie to Was, jestem pewny, że znajdą się osoby które zechcą pomóc w wyborze roweru dla grubasa
Mam 187cm wzrostu, moja waga to (w zależności od roztrenowania) 93-110kg, typ roweru na którym mi zależy to MTB, przedział cenowy 2000-2500zł.