klimazz Napisano 20 Maja 2020 Napisano 20 Maja 2020 Witam, szukam odpowiedniego dla siebie roweru crossowego. Kwota około 2 tys. zł. Myślałem nad poniższymi rowerami. - Kross Evado 5.0 2020 - cena 2000 zł - Northtec CALEDON DB DA 2019 - cena 2000 zł - Vellberg Explorer 5.2 - cena 2000 zł - Specialized Crosstrail EQ 2019- 1600 zł (lekko używany- stan b. dobry) Który z rowerów ma najlepszy osprzęt i który z tych rowerów warto kupić. Może macie jakieś inne propozycje?
yarad Napisano 20 Maja 2020 Napisano 20 Maja 2020 Pod względem wyposażenia najlepiej prezentuje się Vellberg (przerzutki Deore, korba na mocowaniu Octalink, być może wyższy model hamulców). Northec i Kross mają przyzwoity i zrównoważony osprzęt, typowy dla tego typu rowerów w cenie katalogowej ok. 2500 zł (z niektórymi detalami na korzyść Northeca). Specialized jest raczej rowerem trekkingowym, zatem w cenie oferuje wyposażenie dodatkowe (błotniki, stopka, bagażnik, oświetlenie?), więc na dobry osprzęt napędu już nie starczyło, w kilku miejscach to najtańsze podzespoły.
klimazz Napisano 20 Maja 2020 Autor Napisano 20 Maja 2020 Tutaj jeszcze 3 modele - Kands Avangarde, cena 2000 zł - LAZARO ELITARY V3, cena 1850 zł - Spartacus cross 4.1 cena 1800 zł Teraz z tych 6 do gustu i osprzętem przypadł mi model Kands Avangarde.
roberttrebor Napisano 22 Maja 2020 Napisano 22 Maja 2020 Specialized to przede wszystkim rama bo resztę to można wymienić etc a jaka ta rama jest to spróbuj raz a już nie będziesz chciał innego roweru crossowego i jakiekolwiek porównanie ramy crosstrail do w/w rowerów to jak by jakieś nieporozumienie. Tak się składa że jestem posiadaczem soeca crosstrail z 2018 na ramie carbonowej i w życiu nie nie posiadałem lepszego crossa (geometria ramy) ,nawet został sprzedany Cube i GT (transeo 1)choć oba crossówce były fajne nie mogę nawet Porównać tych ram (wcześniej był Kross ale darujmy sobie wspominanie tego roweru). Doszło do tego że cross od speca jest teraz tak samo często używany jak MTB czy szosa (no szosa ostatnio mniej) choc zalozenie z crossem miało być tylko do lekkiej jazdy rekreacyjnej . Wracając do tego że opisany przez ciebie spec to trekking to trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie co to jest rower trekkingowy , trekking to grubiej ubrany cross (przynajmniej w tym przypadku ) i gdy zdemontujesz ; błotniki ,bagażnik i oświetlenie na dynamo pozostaje cross w pełnej krasie.
B777 Napisano 23 Maja 2020 Napisano 23 Maja 2020 Robert, na czym polega geniusz tej geometrii? wybierałem właśnie niedawno crosówkę i mierzyłem się do crosstraila, ale wybór padł w końcu na serię giant roam, bo była bardziej sportowa pozycja. serio pytam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.