Skocz do zawartości

Gwarancja roweru Kross


macieja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was forumowicze! 

Jestem nowym użytkownikiem forum a także niedawno zakupionego rowerku naszej polskiej marki Kross :) Zaznaczam że dopiero zaczynam przygodę z rowerami MTB i jestem jeszcze zielony w tym temacie. Mam nadzieję że znajdę tu odpowiedzi na krępujące mnie pytania i tak się złożyło, że już napotkałem na pierwszy dylemat odnośnie gwarancji. 

Otóż kupiłem rower przez internet. Całość przyszła super zapakowana i zmontowana do jazdy. Sprzedawca poinformował mnie że przed wysyłką rower trafi do serwisu a później do mnie.

Wszystko raczej spoko, tylko że z rowerem nie dostałem karty gwarancyjnej... i tu pojawia się pytanie: Czy powinienem zwrócić się do sprzedawcy z zapytaniem o gwarancję i wpis "przeglądu 0" (skoro ponoć był w serwisie), czy może powinienem sam wydrukować taką kartę (na stronie Kross do pobrania jest nawet w formie do druku) i udać się do najbliższego punktu serwisowego samemu opłacając taki przegląd?

Oczywiście wiem że te pytanie też skierować powinienem do sprzedającego (i też to zrobię) ale chcę mieć pewność wcześniej, czy powinienem domagać się takiej gwarancji od sprzedającego, czy to tylko jego dobra wola?

Druga sprawa, to czy ktoś z Was rejestrował swoją ramę Krossa w ich systemie? Gdy ja próbuję wpisać podany numer ramy wyskakuje powiadomienie że "Nie znaleziono podanego numeru ramy". Czyżbym kupił bubel? :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie tak. Jako posiadacz ważnej karty gw (z wpisanym przeglądem "0" oraz dokumentem potwierdzającym zakup) jesteś uprawniony do skorzystania z pomocy każdego z sieci kilkuset autoryzowanych punktów serwisowych marki. Bez tego dokumentu z ew. problemami będziesz musiał się zwracać każdorazowo do sprzedawcy w ramach rękojmi. 

Kross dokłada gw do roweru więc sprzedawca "zapomniał" dołączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...