Maniek1324 Napisano 8 Maja 2020 Napisano 8 Maja 2020 Uwaga na oszusta internetowego, który prowadząc sklep rowerowy przyjmuje zamówienia, kasuje pieniądze, a nie wysyła zakupionego towaru. Osobiście też miałem pecha, jak wielu przede mną i wtopiłem kilkaset złotych... Można poczytać opinie na temat tego sklepu. Poniżej link: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,23317840
Lawstorant Napisano 8 Maja 2020 Napisano 8 Maja 2020 Trochę śmieję się jednak z ludzi. Wystarczy zapłacić kartą. Problemik? Charge-back i po kłopocie. Oczywiście przesadzam, bo no oszustwo to oszustwo ale nie rozumiem wielkiego strachu Polaków do płacenia kartą w internecie. Przecież nie trzeba od razu jej zapisywać.
kamilmozej Napisano 8 Maja 2020 Napisano 8 Maja 2020 42 minuty temu, Lawstorant napisał: Wystarczy zapłacić kartą. Problemik? Charge-back i po kłopocie. A czy kartą debetową też tak się da?
MikeSkywalker Napisano 9 Maja 2020 Napisano 9 Maja 2020 Uściślijmy - ctbike.pl, nawet bez wchodzenia na gowork.pl który w sumie do czego innego służy. Też swoje odczekałem po zamówieniu parę lat temu, potem proponowano mi korbę z innymi blatami, a potem już nie pamiętam czy doczekałem się właściwej czy zwrotu. Potem sytuacja z czekaniem się powtórzyła, więcej razy sklepu nie odwiedziłem. Typowy sklep internetowy który po zebraniu zamówień detalicznych zamawia towar w hurtowniach i dopiero wysyła.
SoloTM Napisano 9 Maja 2020 Napisano 9 Maja 2020 Jednoczesnie jest od 2 lat na allegro pod inna nazwą ( wczesniej chyba ctbike ) https://allegro.pl/uzytkownik/klinikatriathlon/oceny Kupowałem ostatnio 3 dętki i wszystko było ok.
Gość Napisano 9 Maja 2020 Napisano 9 Maja 2020 50 minut temu, MikeSkywalker napisał: Typowy sklep internetowy który po zebraniu zamówień detalicznych zamawia towar w hurtowniach i dopiero wysyła. Powiem ci, że właśnie nie do końca "typowy". Od prawie dwudziestu lat zamawiam sporo elektroniki (w tym zawodowo) z polskich sklepów i z sytuacją "na stronie mamy stany magazynowe, ale to tylko na pokaz, bo ściągamy z niemieckiego sklepu" to nigdy sie nie spotkałem. Takiego cwaniactwa jak w sklepach rowerowych w innych branżach nie widziałem.
Mod Team mrmorty Napisano 9 Maja 2020 Mod Team Napisano 9 Maja 2020 Hejka, ja bujałem się z gościem ponad miesiąc czasu. Kupiłem na allegro parę rzeczy, najpierw czekałem prawie trzy tygodnie na dostawę, później okazało się że rozmiarówka nie pasuje. Dokonałem zwrotu i na pieniądze również czekałem ponad dwa tygodnie - dopiero po założeniu sporu na allegro gość raczył oddać kasę. Bez przepraszam itd. Nie wiem ilu jest oszukanych wśród forumowiczów? Może zrobię Wam ten temat jako zbiorczo-informacyjny (umawiamy się że nie będzie służył do wylewania pomyj) i proponuję złożyć pozew zbiorowy. Znaleźć adwokata i dać panu Cz. nauczkę?! Gość liczy właśnie na to że pojedyncze pozwy będą umarzane ze względu na niską społeczną szkodliwość czynu.
MaxCava Napisano 9 Maja 2020 Napisano 9 Maja 2020 16 minut temu, mrmorty napisał: Gość liczy właśnie na to że pojedyncze pozwy będą umarzane ze względu na niską społeczną szkodliwość czynu. Nie ma czegoś takiego. Sam miałem pozew sądowy bo mój pracownik robił wały - no. dokonywał zwrotu, ale kasę brał do kieszeni. Jeden pozew na 160 zł ( zataił fakt, że umówił się na wykonanie zlecenia i go nie zrobił ) w 2014 roku w sądzie X. W 2016 z komendy Policji zawiadomienie o złożeniu wyjaśnień, potem pozew, kwota 49 zł (niestety niebieskie nie zrozumiały, że to mój pracownik, nie ja ). Tak, ogólnie poszło na moją firmę ( personalnie na mnie ), poodkręcałem, ale trwało to ponad 2 lata, a wiem, że potem on miał rozprawy.
Mod Team mrmorty Napisano 9 Maja 2020 Mod Team Napisano 9 Maja 2020 6 minut temu, MaxCava napisał: Nie ma czegoś takiego. wróć, racja, co innego pomyślałem a co innego napisałem, dopiero teraz widzę - dzięki Mi chodziło o zwykłe zawiadomienie na policję, policja przygotowuje sprawę, przesyła do prokuratury a prokurator umarza z powodu niskiej społecznej szkodliwości. Pozew to inna bajka i od tego ciężko się wymigać.
MaxCava Napisano 9 Maja 2020 Napisano 9 Maja 2020 Zgadza się, tak to jest: Policja > Prokurator > umorzenie. Ale jeśli ten prokurator dostanie w jakimś krótkim okresie czasu 20 zawiadomień o podobnym brzmieniu to jak sądzisz co zrobi ?
Wodzu Napisano 9 Maja 2020 Napisano 9 Maja 2020 Pokrzywdzonemu przysługuje prawo do złożenia zażalenia na decyzję o umorzeniu postępowania. Warto to zrobić, ponieważ w przypadku oszustwa, czyli przestępstwa umyślnego popelnionego z chęciu zysku nie może być mowy o niskiej szkodliwości społecznej czynu, niezależnie od wartości wyłudzonego mienia. Gorzej może być z wykazaniem umyślnosci działania sprawcy- to już kwestia oceny konkretnego przypadku. Na pewno łatwiej będzie, jeśli tego typu spraw jest więcej. W każdym razie warto walczyć o swoje.
Lawstorant Napisano 9 Maja 2020 Napisano 9 Maja 2020 @kamilmozej oczywiście. Jest to bardzo dobre narzędzie, bo Janusze biznesu często ignorują zawiadomienia o nim, a po 7 dniach automatycznie kasa wraca nam wtedy na konto. Dopiero jak znajdzie się co bardziej ogarnięty który dalej chce nas robić w bambuko to możne to utrudnić.
zaba_bojowa Napisano 12 Maja 2020 Napisano 12 Maja 2020 Sama padłam ofiarą Ctbike i (uwaga,uwaga) nie byłam sama, po stworzeniu grupy na fb okazuje się że oszukanych jest kilkadziesiąt osób! Niestety co z tego, że wywalczymy kasę w sądach, gdy sklep bedzie dalej istniał i naciągał kolejnych klientów. Na Facebooku działa grupa "ctbike - oszukani klienci", do której zapraszam innych pokrzywdzonych, lub o kontakt na pozew.cibike[małpa]wp.pl. W grupie zawsze jest raźniej.
Mod Team durnykot Napisano 12 Maja 2020 Mod Team Napisano 12 Maja 2020 Mnie nieodmiennie zadziwia fakt, że mimo maaasssssyyyyy negatywnych informacji o tym sklepie ludzie dalej tam kupują ( patrz Bikestacja swego czasu, ale na szczęście kasa nie ginęła ). Czy ludzie się kierują decydując siena zakup w sklepie z negatywnymi opiniami ( cena czyni cuda)?
abdesign Napisano 12 Maja 2020 Napisano 12 Maja 2020 Mnie to zawsze zastanawia coś innego, czemu ludzie nie kupują rzeczy z płatnością przy odbiorze, przynajmniej za pierwszym razem - tego typu sklepy przecież oferują taką formę sprzedaży. No chyba że to już w ogóle sklep padaczka, który robi zakupy w hurtowniach za już wpłacone pieniądze klienta - to tym bardziej bym nic nie kupił jak takiej formy płatności sklep nie oferuje.
tomek232 Napisano 12 Maja 2020 Napisano 12 Maja 2020 To chyba zależy jak się trafi. Ja w tym sklepie kupowałem kilka razy i było ok. Ale jak teraz poczytałem ten wątek to już nic więcej tam nie kupie.
Mod Team mrmorty Napisano 12 Maja 2020 Mod Team Napisano 12 Maja 2020 6 godzin temu, durnykot napisał: Mnie nieodmiennie zadziwia fakt, że mimo maaasssssyyyyy negatywnych informacji o tym sklepie ludzie dalej tam kupują w przypadku allegro gość założył sobie nowe konto i nie miał za dużo negatywnych komentarzy, dopiero teraz widzę że pojawia się ich coraz więcej.
SoloTM Napisano 12 Maja 2020 Napisano 12 Maja 2020 6 negatywnych od stycznia, to nie tak wiele, szczególnie jak poczytać o co szło. Bo pozytywne to nie każdy wystawia, a nawet pewnie 1/3 kupujących max. 6 pozytywów z kolei jest z samego 12 maja.
prezi Napisano 2 Lipca 2020 Napisano 2 Lipca 2020 Według mnie kolo ma "piramidę finansową" i zwroty finansuje nowymi wpłatami. Robiłem w ciągu jednego dnia zakupy całego roweru (poza rama) i nie sprawdziłem opinii i hamulce poszły do CTBike. Oczywiście okazało się, że tych co zamówiłem nie ma, telefonu nikt nie odbierał itd. Wysłałem pismo poleconym i naprawdę przymierzałem się walnąć pozew + zawiadomienie do prokuratury ale po 35 dnia od zakupu dostałem pieniądze z powrotem. Bez odsetek ale to szczegół.
P2W Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Ups, dopiero zobaczyłem wątek o tym sklepie, wczoraj zamówiłem kasete i łańcuch ale dobrze że za pobraniem ( przez ich strone) Chciałem domówić nast dnia kpl opon i niestety nie ma kontaktu poprzez maila i tel które mają podane na stronie. Szukałem info i trafiłem na ten wątek dopiero. Widze że niezłe wałki robią i na szczęście zamówienie za pobraniem wiec nawet jak cos wyślą to zrezygnuje jesli mają takie negatywne opinie :(
Agnieszka74 Napisano 20 Maja 2021 Napisano 20 Maja 2021 Witam. Mam problem z tym sklepem . Zamówione opony całkowity koszt około 2 stówek. Kasa przelana i cisza . Nie odpowiadają na meila, telefon głuchy. Opinie poczytałam dopiero jak dostawa się przedłużała, a dostawy nie będzie. Ja składam doniesienie na policje , rzecznika konsumentów. Nie wiem czy to coś da ale nie popuszczę. Dawno nie miałam takiej sytuacji a sporo kupuję przez internet.
przemeg Napisano 20 Maja 2021 Napisano 20 Maja 2021 No i? Internet zawalony opiniami o tym sklepie od dawna.
MikeSkywalker Napisano 20 Maja 2021 Napisano 20 Maja 2021 Temat faktycznie jest w zawieszeniu od dawna, bo poza opiniami w sieci nic się chyba więcej nie dzieje. Ciekawe czy jest jakiś "sposób" na tak nieuczciwe sklepy. Ja ostatnio sporo stresu miałem z Bikestacją, ale stosunkowo szybko oddali kasę za towar którego nie mieli.
nikbar1 Napisano 15 Sierpnia 2021 Napisano 15 Sierpnia 2021 Teraz to mu konto zablokowali, nie da się zrobić przelewu, a w mbanku na czacie zasugerowali ,że to mi zablokowali, że piorę brudne pieniądze, a na konice mam 4 stówy No i tak tu trafiłem,
Wawrzula Napisano 27 Września 2021 Napisano 27 Września 2021 Jak, dobrze, że tu zajrzałem uffff... Właśnie prowadziłem korespondencję z tym sprzedawcą w temacie https://allegro.pl/oferta/shimano-deore-fc-t6010-mechanizm-korbowy-3x10-trek-11102646220 Na szczęście nie zdążyłem kupić. Zaglądam, i co widzę? Facet ma zablokowaną sprzedaż, a mówi , że czeka na dostawę. Uwaga! Ten sam sprzedawca ma konto o nazwie: klinikatriathlon Też zablokowana sprzedaż.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.