MikeSkywalker Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 Potrzebuję w miarę niedrogich piast Boost 148x12 i 110x15. Najtańsze są Shimano, ale jakoś nie widzi mi się powrót do kulek Także na placu boju pozostają zestawy: 1. Novatec - niestety nie pamiętam oznaczeń, coś z D4xx i D7xx (możliwe że D462 i D791) 2. Dartmoor - piasty Reel 3. NS Bikes - piasty NS Bikes Rotary/Octane One Orbital Najwięcej doświadczenia mam z piastami Novateca, i póki co z żadną nie było problemów. Reel mam w jednym rowerze z tyłu, ale ma tak mały przebieg że ciężko cokolwiek powiedzieć, jedyne tyle że jest głośna a niespecjalnie mi to pasuje. Z piastami NS-a nie mam żadnego doświadczenia. Piasty raczej do lajtowych zastosowań. Które wybrać? A może jest coś jeszcze innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 Dartmoor i NS to inne wcielenia Novateca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 4 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 Pytanie czy lepsze czy gorsze. Novatec ma przynajmniej wizualnie nieco inne endcapy jak Dart - a to właśnie na nie narzekają ludzie w piastach Darta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 5 Maja 2020 Udostępnij Napisano 5 Maja 2020 9 godzin temu, MikeSkywalker napisał: jedyne tyle że jest głośna a niespecjalnie mi to pasuje No tutaj niestety najlepiej by sie sprawdzilo nowe SLX bo i tanie i ciche, i szybkie zazębianie oparte o patent jak ratchet, a nie klasyczne zapadki, no ale te kulki i bębenek Microspline. Tak naprawdę wybór jest wbrew pozorom mały. Jest Shimano, wszelakie wcielenia Novateca i Formule z tych tańszych. Ja bym brał Novateca bo mam z nim najlepsze doświadczenia, badziewne łożyska zawsze można wymienic jak już się posypią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...