kazik1701 Napisano 2 Maja 2020 Napisano 2 Maja 2020 Witam chce zamienić moje ciężkie kowadła na jakies lekkie carbony. Byłem o krok od kupna stożków Vinci Rapid za 3170zl. https://www.vinciwheels.com/pl/produkt/potestowe-vinci-rapid-50mm-disc-brake-2020-czarne-pod-oponke/ Śledząc ogłoszenia natknąłem się na te mavici z roweru pokazowego. https://www.olx.pl/oferta/55-karbonowe-kola-disc-mavic-ksyrium-pro-carbon-sl-szosa-szosowe-CID767-IDDjTbB.html Wizualnie mi się podobają stożki, jednak te mavici mają coś w sobie. Obydwa komplety taka sama waga. Mavici wychodzą 60% taniej niż zakup w sklepie. OCzywiscie gwarancji bral, na vinci jest 2 letnia gwarancja. Czy te mavici to bardziej racjonalny wybór? Posłużą dłużej? Zaznacze że moja jazda jest czysto amatorska. Proszę o pomoc w dokonaniu odpowiedniego wyboru.
Gość Napisano 2 Maja 2020 Napisano 2 Maja 2020 Ten koles te mavici sprzedaje juz z pol roku. W sumie mam podobne kola z dokladnoscia do obreczy, ksyrium elite na tych samych piastach i chybz szprychach...stozek 25mm, wysokosc praktycznie minimalna ;'-) Mam tez erc1400 czyli cos podobne do tych vinci...moim zdaniem jak juz brac carbon to konkret od 35mm do 50mm a nie jakas popierdulke 25mm.... a vinci nie ukreca tych kolek na jakiejs piascie dt? W podobnych pieniadzach? Wtedy to nawet nie ma co sie zastanawiac. bo jakas tam piasta vinci jak dla mnie nid brzmi zachecajaco...sa do tego jskies czesci zamienne?
kazik1701 Napisano 2 Maja 2020 Autor Napisano 2 Maja 2020 Teraz, cinol123 napisał: Ten koles te mavici sprzedaje juz z pol roku. W sumie mam podobne kola z dokladnoscia do obreczy, ksyrium elite na tych samych piastach i chybz szprychach...stozek 25mm, wysokosc praktycznie minimalna ;'-) Mam tez erc1400 czyli cos podobne do tych vinci...moim zdaniem jak juz brac carbon to konkret od 35mm do 50mm a nie jakas popierdulke 25mm.... a vinci nie ukreca tych kolek na jakiejs piascie dt? W podobnych pieniadzach? Wtedy to nawet nie ma co sie zastanawiac. bo jakas tam piasta vinci jak dla mnie nid brzmi zachecajaco...sa do tego jskies czesci zamienne? Te vinci wychodzą najtaniej i najlżej ze względu na promocje, dodatkowo w standardzie mają szprychy areo. w porównaniu do evenlite i no limit tam komplet wychodzi jakieś 3800zł na piastach dt350. piasty vinci można serwisować na miejscu sś dostepne u nich wszystkie części. Dla porównania: https://no-limited.pl/produkt/kola-no-limited-race-50/ waga1560 gram. piasty dt350 swiss. Sapim Cx ray. cena 3497zł https://no-limited.pl/produkt/kola-no-limited-sprint-50-disc-sl-2/ tańsza wersja w promocji waga1640 gram. piasty No Limited straight pull. szprychy Sapim D-light. Cena 2750zł po promocji https://evanlite.com/pl/product/black-50-disc/#configuration Waga: 1590 gram piasty dt350 swiss. szprychy spaim d light (za areo spaim cx ray doplata 200zl). Cena po promocji 3599zł
Chociemir Napisano 2 Maja 2020 Napisano 2 Maja 2020 No Limited czy Evanlite mają tę zaletę, że w razie jakiś problemów (poza obręczą) i potrzeby szybkiej naprawy, bierzesz koła pod przysłowiową pachę i zanosisz do najbliższego serwisu. Vinci trzeba odsyłać ze względu na np. systemowe (chyba takie są) szprychy.
kazik1701 Napisano 2 Maja 2020 Autor Napisano 2 Maja 2020 4 godziny temu, Chociemir napisał: No Limited czy Evanlite mają tę zaletę, że w razie jakiś problemów (poza obręczą) i potrzeby szybkiej naprawy, bierzesz koła pod przysłowiową pachę i zanosisz do najbliższego serwisu. Vinci trzeba odsyłać ze względu na np. systemowe (chyba takie są) szprychy. No dobra ale dla przeciętnego amatora ktory chce miec dobry sprzet ale kolarsstwo to jego poboczne hobby i spalacz kalorii to naprawde tak istotna sprawa? Mieszkam w małym miescie gdzie do najbizszego serwisu gdzie maja jakie kolwiek pojecie o czym kolwiek mam 50 kilometrow,
Gość Napisano 3 Maja 2020 Napisano 3 Maja 2020 Do piast dt kupisz wszystko przez internet, naprawisz sam ...do vinvi to sam juz wiesz....pewnie do problemow minie pare tys km...ale lepiej miec wieksze mozliwosci niz mniejsze ;-p No i nie wiadomo ile czasu veda dostepne klamoty do niszowych piast vinci...na przykladzie np eastona x1 z okolicy 2012r moge powiedziec ze np bebenka juz dokupic sie nie da....a do dt mysle ze przez najblizszych 20lat problemu z tym nie bedzie. wszystko zalezy ile jezdzisz... jak z 2tys rocznie, to mozesz zapomniec o w/w i kupic vinci, jak z 10tys to juz jest warte rozwazenia.
kazik1701 Napisano 3 Maja 2020 Autor Napisano 3 Maja 2020 2 godziny temu, cinol123 napisał: Do piast dt kupisz wszystko przez internet, naprawisz sam ...do vinvi to sam juz wiesz....pewnie do problemow minie pare tys km...ale lepiej miec wieksze mozliwosci niz mniejsze ;-p No i nie wiadomo ile czasu veda dostepne klamoty do niszowych piast vinci...na przykladzie np eastona x1 z okolicy 2012r moge powiedziec ze np bebenka juz dokupic sie nie da....a do dt mysle ze przez najblizszych 20lat problemu z tym nie bedzie. wszystko zalezy ile jezdzisz... jak z 2tys rocznie, to mozesz zapomniec o w/w i kupic vinci, jak z 10tys to juz jest warte rozwazenia. Rozumiem. Na tą chwile nie jeżdżę aż tak dużo ale mimo wszystko z tego co piszecie to koła na piastach dt350 są bardziej przyszłościowe. Mam jeszcze takie dostępne do kupienia za 3500zł http://www.wojczal-bike.pl/index.php?route=product%2Fproduct&path=158&product_id=808&fbclid=IwAR1Zxc_BYgnZOzA3jZ-PCUxAPwM4cCTTaAg6ujjYtgWrZiw7N78-QUS2YH0
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.