Jelizee Napisano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2020 Witam. Po wczorajszej jeździe okazało się, że damper się zapadł. W jaki sposób odkręcić puszkę? Kiedy próbuję ręcznie obraca się tylko ta grubsza część a ta mała komora przeszkadza w mocniejszym chwyceniu. Czy jakiś klucz paskowy/taśmowy (taki jak do odkręcania rur) pomoże w tym wypadku? Na tutorialach foxa odnośnie tych damperów są tylko modele bez powiększanej komory powietrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 Coś w tym klimacie: https://allegro.pl/oferta/klucz-uniwersalny-klucz-tasmowy-zestaw-2-sztuk-7003243197?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_DIO_pla_dom_narzedzia&ev_adgr=Spawarki,+szlifierki+i+polerki+oraz+pozostałe&gclid=CjwKCAjw4pT1BRBUEiwAm5QuR6gjmXuWL_THuoHqQUbGut9kBaY1Pu4y6tH8cKLsRigFlX7XZq1kahoCWvcQAvD_BwE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gruber69 Napisano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 Ja sobie radziłem odcięciem z 30-40cm dętki i kluczem oczkowym. Przekładasz dętkę przez oczko klucza tak, żeby z jednej strony było 2/3, a drugiej 1/3. Owijasz damper tak, żeby klucz tworzył dźwignię i można działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 27 Kwietnia 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 Zapadł się ale trzyma zadane ciśnienie? Jeśli tak, to nie polecam rozbierania. https://www.ridefox.com/fox_tech_center/owners_manuals/07/eng/rear_shocks/stuck_down_shock.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jelizee Napisano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 Tak trzyma ciśnienie. W tym manualu co podlinkowałeś sugerują pompowanie do 250 psi (napompowałem do 300 bo tyle moja pompka obsługuje a jeżdżę na 270 - max dla evol to 350). Jeśli nie wróci do pełnego wysunięcia każą rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 28 Kwietnia 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 Rozebranie tłumika stuk- down może się nie ciekawie skończyć- tłumik lubi sobie wybuchnąć.Jeśli nie grzebałem nigdy w tłumikach to wyślij go do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jelizee Napisano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 No nie rozbierałem nigdy. Ciśnienie strzeli na pewno. Jeśli to tylko uszczelki komory to wymienię sam. Jeśli to nie pomoże to zawiozę do serwisu. Chcę uniknąć serwisu bo czas oczekiwania jest długi u Wicha. A tłumik to używasz jako synonim dampera czy też chodzi o tłumik w damperze? Bo z tego co szukałem to zapadanie wynika z nieszczelności pomiędzy komorami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 Samodzlny serwis może się skończyć tak, że zawartość komory powietrznej (olej i brud) pod ciśnieniem eksploduje Ci w twarz. W tym wypadku zdecydowanie należy skorzystać z serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jelizee Napisano 29 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 Pacjent już po operacji. Spójrz jeszcze raz na pytanie w 1 poście: Jak odkręcić a nie czy mam to robić - na to, że zrobię sam zdecydowałem się po obejrzeniu instrukcji i pomyśleniu ile będę czekał na serwis. Odkręcałem oczywiście w okularach i z odwróconą głową. Klucz do filtrów pomógł. Nie strzeliło tak mocno jak się spodziewałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.