vanluke Napisano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 Hej mam małą zagwostkę z zakupem szosy pod siebie. Dotychczas jeździłem na treku alr 5. Teraz chciałem coś w karbonie, na początku myślałem o Trek emonda sl 5 (https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/émonda/émonda-sl/émonda-sl-5/p/24219/), ale nie ma go z 2020 jest model tylko 2019, natomiast z 2020 jest tylko disc. W sumie to nie wiem czy kupować disc czy lepiej nie? Pomyślałem też o scott addict 20 (https://www.scott.pl/produkt/1049/6667/Rower-Addict-20/), i o giant tcr advance 2 (https://www.giant-bicycles.com/pl/tcr-advanced-2-pc-2020), tutaj też nie wiem czy disc (https://www.giant-bicycles.com/pl/tcr-advanced-2-disc-pc-2020) czy zwykły? Chciałem koniecznie by była ta nowsza grupa 105 R7000, nie byłem zadowolony z poprzedniczki. Robie głównie trasy górskie 100-150 km Czy mogę prosić Was o poradę lub mały opis czym charakteryzują się rowery scott, giant względem treka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 Teraz, vanluke napisał: Chciałem koniecznie by była ta nowsza grupa 105 R7000, nie byłem zadowolony z poprzedniczki. Jedyna techniczna różnica to tylna przerzutka i zamontowany w niej shadow, reszta to design Emonda "najwygodniejsza", scott pośredni a tcr to wyścigówka. Czy na tarczach czy bez to już sam zdecyduj, większości osób nie są do niczego potrzebne a to jednak 1,5k dopłaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanluke Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 dzięki, daruje sobie disc. Teraz nie wiem czy brać gianta, czy treka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 Trek dobrze podjeżdża, giant w górach radzi sobie całkiem dobrze, dobrze zjeżdża, szybki na płaskim- taki bardziej allrounder, dobry na wszystko, nawet bruki. Na emondę się swojego czasu nie zdecydowałem, padło na tcr'a. Czy brać na tarczy, czy nie- no cóż mnie kusi, ale w ulewie na zjeździe z Okraju szczękowe jakoś mnie nie zawiodły...Pamiętaj tylko, że to rowery o nieco innej geometrii. Oczywiście jak każdy sprzęt i tcr ma swoje wady. Tzn. wg mnie przez karbonową sztycę (nie owalną) tył roweru jest nieco sztywniejszy od przodu. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale to się czuje. Na pewno owalne sztyce, czy choćby giantowska karbonowa dfuse stosowana w innych modelach tłumi lepiej. Na gładkich asfaltach prawie nie odczuwalne, ale jak lubisz pośmigać po kiepskich asfaltach, szutrach, brukach ( taka luta na północne klasyki ) to wtedy jest to odczuwalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanluke Napisano 25 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2020 czyli jednak powinienem, patrzec bardziej na emonde? Ja jeźdzę głównie góry, okolice Wieliczki, Kasiny Wielkiej, Czorsztyn, Podhale. TCR jest na tych oponach bezdętokowych, to chyba też ciśnienie będzie niższe? Czy to jest duża różnica na tych bezdętkowych? TCR mi się nawet podoba, Treka mam już teraz drugiego więc ten byłby 3 po poprzednikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanluke Napisano 25 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2020 a jednak zdecydowałem się na TCR, na tradycyjnym dual pivocie. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2020 Gratuluje, będzie Pan zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.