Skocz do zawartości

[buty] indianinian;)

Saszqa

Rekomendowane odpowiedzi

jestem wlasnie na kupnie butow po spd i mam na ten cel okolo 200zl tylko problem w tym ze w tej cenie(baa nawet do 300zl nie ma ladnych butow :034: no moze inaczej mnie sie praktycznie zadne nie podobaja ;) poza tymi, tylko znowu co do nich mam watpliwosci ze wzgledu na material z jakiego sa wykonane(nie bedzie dalo sie ich "spłukać szlałfem" ;) ) i martwi mnie tez tylko jedna rzepa-jak myslicie to wystarczy zeby dobrze trzymac noge w bucie? dodam ze jestem totalnym laikiem w kwestii obuwia rowerowego wiec jakda rada bedzie dla mnie zbawienna!!

a moze wogole ktos jezdzi w takich butkach i podzielilby sie opinia na ich temat...

hmmmm - nie wiem jak szukasz ale ja kilka znalazlem - nie dosc ze na wiecej niz jedna rzepe to jeszcze z b.dobrymi opiniami uzytkownikow( poczytaj forum)

są to m.in.

SH M072

Scott COMP MTB

oraz przede wszystkim

Specialized SPORT MTB 2006 - te są droższe o 39zl niz zamierzales maksymalnie wydac ale akurat tutaj warto dolozyc bo jak dotąd nie uslyszalem/przeczytalem zadnej negatywnej opinii o nich.

Pozdrawiam

tak tak widzialem i czytalem o tych butach no ale powiedz mi tak szczerze czy podobaja Ci sie te Scotty??faktycznie te spece sa chyba sa najlepsze w tym przedziale cenowym(ponoc mozna je kupic do 200zl)-moj kumpel tez na nich jezdzi i je sobie chwali(moze tez dla tego szukam czegos innego zebysmy nie smigali razem w takim samych bucikach jak dwa p... )

a co myslicie o tych Indianach?

• Mod Team

Po pierwsze nie żadna "jedna rzepa" (chyba że na obiad :) ) tylko jeden rzep.

A wybór butów do 300zł jest naprawdę duży, wystarczy udać się do pierwszego rowerowego. Te indiańskie trzewiki są... bardzo oryginalne. Bardziej przypominają eleganckie trzewiki niż buty sportowe :)