mirek_szczecin Napisano 19 Kwietnia 2020 Napisano 19 Kwietnia 2020 witam, proszę o poradę czy ktoś miałby pomysł na wymianę pewnych elementów żeby "przyśpieszyć" mojego Authora Basica? Od jakiegoś czasu jeżdżę głównie po asfalcie i miejskich ścieżkach rowerowych, i mam wrażenie że mógłbym z roweru wycisnąć więcej jeśli chodzi o prędkość i dynamikę. Myślałem o wymianie przednich zębatek (zwiększenie ilości) większe koła, likwidacja amortyzatora z przodu. Czy to ma sens, czy lepiej kupić coś na szosę od razu bez kombinacji (choć nie ukrywam że budżet mam ograniczony). Może ktoś miałby pomysł. Chętnie też zleciłbym takie przeróbki-Szczecin. PS: Póki co wymieniłem opony na 1,75
Blueforce Napisano 19 Kwietnia 2020 Napisano 19 Kwietnia 2020 Najtańsza używana szosa to dużo lepszy wybór niż daleko idące modyfikacje, przy wyzszych prędkościach aerodynamiczna pozycja będzie coraz ważniejsza, szkoda zachodu.
MikeSkywalker Napisano 19 Kwietnia 2020 Napisano 19 Kwietnia 2020 Najlepsza opcja to sprzedać rower jak stoi, i dołożyć do taniej szosy/fitnessa/jakiegoś używanego crossa ze sztywnym widelcem, albo czegoś pokroju Riverside 120/Triban 100 z Decathlonu. Wszystko będzie szybsze
mirek_szczecin Napisano 19 Kwietnia 2020 Autor Napisano 19 Kwietnia 2020 koleżanki i koledzy to może jakieś propozycje jeśli macie chęć i ochotę, budżet do 1500 bo faktycznie macie racje wstawianie do mojego dziadka nowych części i tuniing chyba faktycznie mija się z celem ...
MikeSkywalker Napisano 19 Kwietnia 2020 Napisano 19 Kwietnia 2020 Najpierw musisz określić czy fitness - prosta kierownica, czy jakaś szosa - baranek.
mirek_szczecin Napisano 26 Kwietnia 2020 Autor Napisano 26 Kwietnia 2020 Fitness, wydaje mi się że bardziej uniwersalny. Oczywiście w tej cenie to używka raczej
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.