Franc Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Czy ktoś wie, czy jest a jeżeli tak, to jaka jest różnica pomiędzy klamkami Auriga Twin a zwykła Aurigą? Oczywiście poza blokadą klamki pełniącą funkcję hamulca postojowego. Do projektowanej wyścigówki, ze względu na brak miejsca na kierownicy, zastanawiam się nad sterowaniem obydwoma hamulcami, przednim i tylnym jedną klamką zamocowaną na mostku. Albo ogólnie - czy da się "standardową" klamką (dowolnej firmy, niekoniecznie Tektro Auriga) sterować 2 zaciski jednocześnie. Plusy kompletu Aurigi Twin - tylny zacisk, to będzie ten "bliźniaczy" więc wypadnie na wahaczu. Minusy kompletu Aurigi Twin - dostępność i cena. Plusy zwykłej Aurigi lub innej standardowej klamki - można tak naprawdę użyć dowolne klamki i dopasowanego trójnika na przewodach - znaczy low cost. Minusy zwykłej Aurigi lub innej standardowej klamki - tylny zacisk w takiej sytuacji byłby "standardowy" bo nie będę się bawił w sprowadzanie samego "bliźniaczego" zacisku, wypadnie pod wahaczem, co będzie wujowo wyglądać i będzie się syfić bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Franc Napisano 4 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 Nikt, nic nie wie? Widziałem jeszcze na zdjęciach Hope Tech3 Duo - też by dało radę zamocować pod mostkiem i naciskać kciukami do góry, ale chyba to też Yeti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.