Skocz do zawartości

[suport] jaką korbe kupić

simug

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zaznaczam na wstępie, że nie jestem ekspertem. 

Poszukuję korby, która będzie pasowala do suportu najprościej tłumacząc, w którym kiedyś była zamontowana korba shimano SLX. Zaznaczam, że nie potrzbuję czegoś ekstra tylko żeby działało. Przepraszam, za głupie tłumaczenie ale nie znam się na tym a nie chce popełnić błędu. Dziękuję bardzo. 

Napisano

Zajrzyj tam gdzie korba łączy się z suportem i będziesz widział co potrzebujesz. Pewnie będzie to kwadrat.

Napisano
  W dniu 16.04.2020 o 07:49, simug napisał:

Poszukuję korby, która będzie pasowala do suportu najprościej tłumacząc, w którym kiedyś była zamontowana korba shimano SLX

Rozwiń  

W dniu 16.04.2020 o 08:03, Danuel napisał:

Zajrzyj tam gdzie korba łączy się z suportem i będziesz widział co potrzebujesz. Pewnie będzie to kwadrat.

Rozwiń  

Jeśli SLX, to na pewno nie kwadrat, tylko zintegrowana oś. No chyba, że mówimy o STX, to wtedy kwadrat. @simug, najlepiej zrób zdjęcie suportu, całego roweru od strony napędowej też nie zawadzi, i wrzuć.

Napisano

@KurczakNorris

No masz rację ogólnie zakładam, że to jakiś starszy model skoro op chce go wymieniać. Zresztą dyskusja jest teoretyczna, bo nie wiemy co tam siedzi a pewnie simug nie ma sprzętu, żeby wymienić korbę i odda w końcu rower do serwisu.

Napisano

Jeżeli to coś pomoże to jest to ta korba. A jeżeli nie to polecę zrobić zdjęcie suportu. Dzięki bardzo za zaangażowanie 

0A7ED67C-98B5-4218-97B3-33E81CFB9EA3.jpeg

Napisano

Wrzuć lepsze zdjęcie, bo tutaj nic nie widać. Zrób je bliżej korby i od strony napędowej. Najlepiej jakbyś podał jaki masz model (jest to napisane na ramionach od wewnątrz).

Pokaż te pancerze przy przerzutce bo tam jakiś zajzajer jest.

Napisano