Skocz do zawartości
  • 0

Crossowy męski i damski w cenie około 2 tys zł sztuka

Gość Łukasz

Pytanie

Gość Łukasz
Napisano

Witam, 

proszę o podpowiedź w wyborze roweru crossowego.

Męski: wzrost - 183 cm, waga - 75 kg

Damski: wzrost - 160 cm, waga - 68 kg

Proszę o marki, w których warto szukać, a najlepiej konkretne modele z najlepszym stosunkiem jakości do ceny. 

Cena za sztukę do 2 tys zł. Powiedzmy do 2300 zł max. 

Z góry dziękuję za pomoc.

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Łukasz
Napisano

Widzę że mierzysz w napis na ramie przede wszystkim....

No to o ile nie unibike, to wheeler cross 6.4 do znalazienia w promocji :)

A do porównania lazaro quantum V4

Gość Łukasz
Napisano
W dniu 17.04.2020 o 22:11, Pablo59 napisał:

Widzę że mierzysz w napis na ramie przede wszystkim....

No to o ile nie unibike, to wheeler cross 6.4 do znalazienia w promocji :)

A do porównania lazaro quantum V4

Nie znam się na osprzęcie a te firmy które wymieniłem są znane więc dlatego takie przykłady. Poczytalem trochę o przerzutkach amortyzatorach itd i cokolwiek się dowiedziałem ale i tak nie na tyle ile bym chciał. Wiem tyle że dobre przerzutki takie jak np deore to już wyższa półka i w okolicy 2 tys praktycznie tego nie ma. O firmie Lazaro nie słyszałem. Dobre opinie ?

Gość Łukasz
Napisano
W dniu 20.04.2020 o 14:45, Gość Łukasz napisał:

Nie znam się na osprzęcie a te firmy które wymieniłem są znane więc dlatego takie przykłady. Poczytalem trochę o przerzutkach amortyzatorach itd i cokolwiek się dowiedziałem ale i tak nie na tyle ile bym chciał. Wiem tyle że dobre przerzutki takie jak np deore to już wyższa półka i w okolicy 2 tys praktycznie tego nie ma. O firmie Lazaro nie słyszałem. Dobre opinie ?

Gdybyś miał wydać 2 koła z groszem to Lazaro na wypasie czy Giant Kellys Romet na przecietniaku?

Napisano