vincek Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Cześć, Chciałem zrobić ghetto 1x9 by przetestować sobie takie rozwiązanie, ale... Pojawił się problem z zainstalowaniem zębatki Narrow Wide Deckas 36T na korbie SR Suntour XCR6, 48/36/26T w Marin Muirwoods 2018. Zdjąłem wszystkie zębaki i doszedłem do montażu NW na miejscu środkowej zębatki. Niestety nie mogę tego zrobić ponieważ w korbie są wypustki, które uniemożliwiają montaż (za mało miejsca). BCD się zgadza, po prostu nowa zębatka ma jakby za dużo "mięsa" wokół śrub montażowych. Montaż zamiast największej zębatki nie stanowi problemu i fajnie się mocuje. Niestety problemem jest wtedy linia łańcucha. Co według Was mogę zrobić? 1. zeszlifować w jakiś sposób te wypustki w korbie? 2. dać jakieś podkładki pod śruby? Tylko będę też musiał zmienić śruby na dłuższe pewnie. 3. Kupić nową korbę (z tym chciałbym się wstrzymać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawstorant Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Szlifuj. skoro to i tak taki testing do ewentualnej wymiany napędu to czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Szlifowałbym, ale raczej zębatkę niż korbę. Możesz wrzucić jakieś zdjęcia jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vincek Napisano 9 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Robiłem to wczoraj wieczorem i nie zrobiłem zdjęć. Złożyłem to z powrotem do kupy. Zębatka NW jest dość gruba i chyba mniej szlifowania będzie na korbie. Postaram się zrobić w miarę możliwości zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Jest gruba, ale aluminiowa, a to jest dość miękkie. Kwestia tego jakie masz podejście do korby - jak służy do testów a potem nie będziesz do niej zakładał innej zębatki niż na NW można szlifować. Ale dobrze jest jeśli zębatka opiera się choć trochę na korbie a nie wisi w powietrzu na 4 śrubach - dlatego po doszlifowaniu korby do aktualnej zębatki NW i założeniu z powrotem poprzedniej może być luz. Ale jak nie przywiązujesz się bardzo do tej korby to można ją szlifować. Sam jakąś korbę poprawiałem do zębatek zamiast odwrotnie - i bardzo możliwe że pod chińskie NW bo mam ich trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vincek Napisano 9 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Rzeczywiście, z zębatką może być łatwiej. Sprawdzę to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.