Hubertko Napisano 2 Kwietnia 2020 Napisano 2 Kwietnia 2020 Mam krótkie pytanie. Czy to jest odpowiednia geometria typowego trekkinga? Cytuj
Gość Napisano 2 Kwietnia 2020 Napisano 2 Kwietnia 2020 No taki typowy mieszczuch, a czy nadaje się na wycieczki wielokilometrowe z bagażem - pewnie tak sobie Cytuj
Hubertko Napisano 2 Kwietnia 2020 Autor Napisano 2 Kwietnia 2020 A jakie kąty ramy powinien trzymać trekking? Na tym czuję się trochę zbyt wyprostowany i jakby lekko rama była za krótka aczkolwiek rozmiar jest dobrany do wzrostu. Przejechałem na nim mnóstwo kilometrów ale w 20-km odcinkach. Czas na dłuższą eskapadę i na zmianę ramy. Cytuj
Rokoszoko Napisano 2 Kwietnia 2020 Napisano 2 Kwietnia 2020 Niezbyt dobrze widzę na rysunku, ale kąt główki dla trekkinga to tak +/- 71 stopni. Dolny +/- 72 stopnie, rower musi być dobrany tak, żebyś podczas siedzenia miał kąt pochylenia tak 60 stopni Jak jesteś zbyt wyprostowany to albo za mały rower, albo jego geo jest bardziej miejskie Cytuj
Gość Napisano 2 Kwietnia 2020 Napisano 2 Kwietnia 2020 Jak chcesz mieć bardziej sportową pozycję to rozejrzyj się za crosem. Tak jak piszę ten z obrazka to taki do biedronki bardziej. Cytuj
Hubertko Napisano 2 Kwietnia 2020 Autor Napisano 2 Kwietnia 2020 Raczej to drugie. A oprócz Surly i Accenta da się gdzieś w necie kupić nową ramę? Wybierając muszę z góry wiedzieć czy chcę pod sztywny czy amortyzowany widelec? Cytuj
Rokoszoko Napisano 2 Kwietnia 2020 Napisano 2 Kwietnia 2020 A nie lepiej nowy rower ? W przypadku tego co pokazałeś, musiałbyś się wstrzelić w rozmiar główki, z czego widzę to jest 1 1/8 gwintowane z mostkiem wpuszczanym, sterówka jest na wymiar do milimetra Cytuj
Hubertko Napisano 2 Kwietnia 2020 Autor Napisano 2 Kwietnia 2020 Nie, nie. Nie jest wpuszczany. A-head, Evo XLC. Dużo w nim wymieniłem w przeciągu lat. Pozostało ramę i widelec. Dalej będzie sztywny, stal ale Cr-Mo. Cytuj
Hubertko Napisano 2 Kwietnia 2020 Autor Napisano 2 Kwietnia 2020 Na razie trochę krótszą i płaską kierę dam. No i chyba inny mostek. Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 2 Kwietnia 2020 Mod Team Napisano 2 Kwietnia 2020 Pamiętaj, że krótsza kierownica "cofa" pozycję... Cytuj
Hubertko Napisano 2 Kwietnia 2020 Autor Napisano 2 Kwietnia 2020 Hmm, krótsza w znaczeniu rozpiętości od końca do końca? I prostsza będzie więc się, myślę, bardziej pochylę. Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 2 Kwietnia 2020 Mod Team Napisano 2 Kwietnia 2020 Tak, chodzi o szerokość - jeśli będzie mniejsza, a kierownica bardziej prosta, to w praktyce może wyjść na to samo, chyba, że dasz dłuższy mostek/bardziej go pochylisz i obniżysz przy tym kierownicę ( jeżeli się da ). Cytuj
Hubertko Napisano 2 Kwietnia 2020 Autor Napisano 2 Kwietnia 2020 No tak, zgadza się. Trudno wyczuć tak bez przymiarki. Krótsza kierownica, ręce idą bardziej na wprost i postawa się prostuje ale węższym chwytem chciałem mniej zagarniać powietrza. Obecna ma 63 cm i jest sporo wygięta do mnie przy tym także trochę w górę. Chcę dać 58 cm i prawie prostą. Cytuj
Gość Napisano 3 Kwietnia 2020 Napisano 3 Kwietnia 2020 8 godzin temu, Sobek82 napisał: Wsadź baranka. To nie jest taki głupi pomysł. Cytuj
Hubertko Napisano 3 Kwietnia 2020 Autor Napisano 3 Kwietnia 2020 Ja wiem ale już raczej do tego nie przywyknę. Cytuj
Hubertko Napisano 9 Kwietnia 2020 Autor Napisano 9 Kwietnia 2020 W dniu 2.04.2020 o 23:01, Rokoszoko napisał: A nie lepiej nowy rower ? W przypadku tego co pokazałeś, musiałbyś się wstrzelić w rozmiar główki, z czego widzę to jest 1 1/8 gwintowane z mostkiem wpuszczanym, sterówka jest na wymiar do milimetra Tak to wygląda bliżej. Chciałbym ten kąt zmniejszyć. Ze specyfikacji: Vorbau: XLC Evo Alu A-headSteuersatz: VP A77CKT, Ahead, 1 1/8" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.