Od kilku dni w godzinach popołudniowych mam problem z zalogowaniem się do Zwifta, zarówno appki mobilnej jak i na komputerze. Internet w domu jak i w telefonie mam od T mobile zgłaszałem im problem odpowiedzieli mi że to nie ich wina i koniec sprawy. Udostępniając neta od innego operatora np. Orange wszystko działa poprawnie. Czy ktoś ma podobny problem?
Pytanie
Gość Arek
Witam
Od kilku dni w godzinach popołudniowych mam problem z zalogowaniem się do Zwifta, zarówno appki mobilnej jak i na komputerze. Internet w domu jak i w telefonie mam od T mobile zgłaszałem im problem odpowiedzieli mi że to nie ich wina i koniec sprawy. Udostępniając neta od innego operatora np. Orange wszystko działa poprawnie. Czy ktoś ma podobny problem?
pozdrawiam
Arek
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.