jednorazowysaper Napisano 26 Marca 2020 Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Zacznę od tego iż jest to mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość. Przechodząc do konkretów, w zeszłe lato po przejażdzce zauważyłem że tylne koło odchyla się w lewą stronę, idąc tym tropem znalazłem potencjalną przyczynę (odsyłam do zdjęć). Cały problem polega na tym że jestem kompletnie zielony w znajomości części rowerowych a quick search nic nie dał. Chodzi mi głównie o to czy: Jest to coś poważnego Czy da się to ręcznie wymienić Ewentualnie cena i czy nie lepiej oddać do serwisu ( nie biore na początku go pod uwage bo jeżeli cały proces to zamówienie i wymiana 1 częsci to moge to sam zrobić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 26 Marca 2020 Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Wygląda jak bezprzewodowe koło. Patrząc na to zdjęcie widzę...absolutnie nic. Poza tym, że łańcuch spadł parę razy i solidnie przeszlifował ramę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jednorazowysaper Napisano 29 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2020 Jako że zdjęcia się nie mieszczą odsyłam do hostingu https://tinypic.pl/pyps9xgs0hmc gdzie się to dzieje https://tinypic.pl/k8g7zsrwbj1i bliższe spojrzenie I to by było na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 29 Marca 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Marca 2020 Pomijając ten zebrany materiał/zerwany lakier z widełek ( pewnie łańcuch, choć miejsce dziwne - przyjrzyj się, czy nie ma tam innych uszkodzeń ), to lepiej sprawdź ośkę/szpilkę - wygląda na zbyt krótką, albo wygiętą i niedociągniętą przez zamykacz ( nakrętka tylko częściowo go łapie i nie jest symetrycznie ułożona względem widełek ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany